Peringatan

Sila "save' laman web ini.

http://www.pembersihsalurdarahdanshen.com/member.html

LAMAN WEB INI HANYA UNTUK KEGUNAAN DAN PANDUAN AHLI YANG MENDAFTAR SAHAJA.

Jika Anda Mempunyai Masalah  Pendaftaran keahlian sila hubungi kami

 

Tel: 017- 653 1512 atau 019-209 5164

email danshenplus@yahoo.com

 

Untuk mendaftar sila klik di sini.

 

Dilarang mengedar,menyalin apa-apa maklumat tanpa kebenaran pemilik  HARAP MAKLUM

Selamat Datang Ke laman Web Kami. Pembersih Salur Darah Danshen.

 

AWAS SEBAHAGIAN DARI GAMBAR INI HANYA UNTUK

MEREKA YANG BERUMUR 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA.

 

Kaki DiSerang Kencing Manis.

kencing manis

Salur darah ke ibu jari telah tersumbat, oleh itu darah beroksigen dan zat makanan tidak  dapat disalurkan ke ibu kaki tersebut.  Sel-sel  sedikit demi sedikit akan mati.

 

Tanda: Kaki selalu Kebas
 
Bagaimana Untuk Mengatasinya?

 

 

 

 

DiSerang Penyakit Jantung.

 

Salur darah ke Jantung Telah Tersumbat.Oleh itu darah beroksigen dan zat makanan tidak  dapat disalurkan ke Jantong.  Sel-sel  sedikit  demi sedikt akan mati.Penyakit Jantung akan mudah serang kita.

 

Tanda: Sakit Dada Yang Amat Sangat.

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 
 

 

 

 

Diserang Sakit Buah Pinggang

 

Buah Pinggang

Buah pinggang rosak kerana darah beroksigen tidak dapat di salurkan ke buah pinggang.Salur darah tersumbat.

 

Tanda: Kencing Tak Lawas

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 
Sila baca keterangan selanjutnya,

 

 

 

Kolestrol Masih Kekal walaupun dah Masuk Stent.

 

Sten Di Masukkan dalam salur Darah.

Kolestrol Tetap Kekal Dalam Salur Darah.

Adakah Sumbatan Akan Berlaku Lagi?

Bagaimana Untuk Atasi?

 

Salur Darah Di Jantung Tersumbat.

 

 

 

Penggunaan Stent

Salur Darah dapat di besarkan .

Adakah Sumbatan Akan Berlaku Lagi?

Bagaimana Untuk Atasi?

 

 Pengunaan Sten di Jantung

 

 

 

 
 

Strok.

Salur darah ke otak telah tersumbat.(Dalam Bulatan).Tanda-tanda awal strok ialah

1) Tidak dapat bertutur dengan lancar.

2.Sakit kepala yang mendadak dan berpanjangan

3)Kebas dan rasa tebal sebahagian muka.

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 

 

 

 

 

Salur Darah Mula Tersumbat.Darah Tidak lancar.Tangan mula kebas-kebas.

 

 

 

 

 

Salur Darah Telah Bersih  Setelah Mengambil Danshen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apakah Perlu Kita Buat Untuk Membersihkan Salur Darah Kita?

Banyak penyakit adalah disebabkan oleh salur darah tersumbat.

 

 

 

Sijil Halal

 

 

 

 

 

Danshen Plus

No Pendaftaran

Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM)

A861380224

(Di Labelkan Pada Setiap Botol)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dong Cong Cao (DCC)

No Pendaftaran

Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM)

A937074647

(Di Labelkan Pada Setiap Botol)

 

 

 

 

 

Salur darah Zakar Tersumbat

Tahukah anda apakah tanda-tanda awal mati pucuk?.

 Apabila  organ seks lelaki tidak menegang di awal  pagi ketika tuannya masih  tidur. Ia adalah tanda 
tanda  awal mati pucuk.

Gambar rajah di sebelah menunjukkan wujudnya banyak salurdarah di organ seks lelaki.

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 
 
 
 
Testimoni 1
 
Kena serangan jantung pada umur 34 tahun.Sekarang dah baik.
 


 

Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam  2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk  wad seperti ICU,CCU dan CHDW.

Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan Kapsul Danshen Plus yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus (capillary).

Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.

 

 
 

Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana Kapsul Danshen ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik.

Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat)  iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini.

 

Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari  di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian  sepenuhnya dalam masalah kesihatan  saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat, segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan kapsul DANSHEN PLUS sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar  seperti orang yang sihat .

 

 

Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak.

 


 

Kapsul Danshen Plus boleh diambil bersama ubatan hospital dan produk tambahan lain. Ia juga membantu membuka saluran darah anda yang tersumbat , sehingga darah yang dipam keluar dari jantung dapat membawa oksigen, zat-zat makan, zat-zat ubat atau suplimen sampai ke tempat yang memerlukan rawatan (sel-sel).  

Ramai pesakit bila makan ubat atau suplimen tapi penyakit tidak sembuh maka mereka salahkan ubat, sebenarnya bukan salah ubat yang tak baik tapi zat ubat itu tak sampai kepada sel sel kerana saluran darah anda tersumbat .

Dengan kandungan kolestrol dan gula yang tinggi menyebabkan darah cepat beku,  bila darah pekat di samping saluran yang menjadi sempit sehinggalah lama kelamaan saluran  darah kita akan tertutup terus menyebabkan  penggumpalan  (atherosklerosis) itu berlaku di dalam saluran darah, jika ia berlaku di dalam saluran ke jantung, anda akan mengalami serangan jantung.

Jika sekatan itu berlaku di dalam saluran yg membekalkan ke otak, anda akan mengalami strok. Atherosklerosis ialah penyakit yg menyerang secara senyap-senyap dan tanpa sebarang gejala.

 
 

Seseorang mungkin tidak menyedari yg dia mempunyai masalah ini sehingga sesuatu kejadian dramatik berlaku........seperti serangan jantung dan strok. Ia berlaku dalam senyap-senyap,tetapi seringkali membawa maut.


 


 


 


 

Kapsul Danshen plus telah dipatenkan, mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan halal, penggunanya di seluruh dunia melebihi 200 juta orang dan melebihi 40 negara, ia telah membantu ramai pesakit yang berkaitan saluran darah (kardiovaskular).

 

Saluran tersumbat adalah masalah akar umbi yang perlu diselesaikan supaya  peredaran darah anda lancar sehingga anda dapat mengelak daripada penyakit-penyakit merbahaya.

Bila pesakit mengambil Kapsul Danshen plus disamping ia mencuci atau membersihkan saluran darah secara tak langsung ia akan mencairkan dan mengembangkan arteri koronari , menambahkan kadar pengaliran darah dan membaiki pengedaran mikro sehingga anda mendapat oksigen yang cukup dan peredaran darah yang sangat baik dan lancar.

Kapsul Danshen juga berfungsi sama seperti ubat inspirin iaitu mampu mencairkan darah dan juga menjaga paras kolestrol anda. Ia sangat berkesan terhadap pencegahan dan perawatan penyakit jantung serta penyakit yang berkaitan dengan pengedaran darah.

 

 

Kajian klinikal juga membukti kan Kapsul Danshen Plus boleh digunakan untuk mengelak seseorang dari terkena serangan jantung dan strok dengan memberi 6-8 kapsul di letakkan dibawah lidah.

 

Kepada orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda.......jadi renung-renungkan lah masa depan kesihatan anda.................Apakah 5-10 tahun akan datang anda pasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????

Cuba anda fikir sejenak........di kalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 35 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, selepas saya terkena serangan jantung,

 

banyak perkara rutin harian saya tak mampu hendak lakukan dan saya mengalami truma yang sangat teruk sehingga hilang kenyakinan diri bila saya lihat sendiri ketika berada dalam Wad di Hospital di mana ramai orang meninggal dunisaya tidak boleh lupa sejarah itu bila pesakit yang di depan dan di tepi katil saya meninggal antaranya sebab strok, kanser hati dan organ tak berfungsi.

"MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI"

"Hampir separuh daripada semua kematian akibat serangan jantung berlaku semasa serangan yang pertama dan sebelum rawatan dapat dimulakan (Tak pernah membuat pemeriksaan kesihatan kerana menganggap diri sihat). Oleh itu, pencegahan adalah suatu perkara yang mesti dilakukan."

 - dari seer

** Artikel ini adalah sebagai maklumat sahaja, Sila berjumpa Doktor bertauliah untuk memperolehi maklumat yang lebih tepat *


 

 
 
 
 
 Testimoni 2
 
 
 Hadapi  darah tinggi. Hanya allah sahaja tahu bertapa seksa nya sakit ini.
 

 

PRODUK DIGUNAKAN     : KAPSUL DANSHEN PLUS & DONG CHONG COA

Saya mengalami masalah tekanan darah tinggi, setelah dipujuk oleh doktor akhirnya saya bersetuju untuk memulakan mengambil ACEPRIL ( lisinopril ) 20mg bermula pada November 2009.

Sebenarnya memang susah untuk saya memulakan rawatan memakan ubat DARAH TINGGI ini, kerana memang diketahui saya akan bergantung kepada ubat ini seumur hidup saya.

Memikirkan umur yang masih muda dan risiko kepada BUAH PINGGANG, STROK, SAKIT JANTUNG dan sebagainya akhirnya saya REDHA untuk memakan ubat darah tinggi ini. Tekanan darah saya pada masa tersebut ialah 160 SYS. dan 100 DIA.

Dipendekkan cerita, setelah memakan ACEPRIL, saya sentiasa melayari internet mencari maklumat mengenai ubat yang saya makan dan juga alternatif kepada menyelesaikan masalah tekanan darah tinggi saya.

Memang menjadi lumrah manusia MENCARI PELBAGAI UBAT APABILA DISAHKAN BERPENYAKIT DAN JARANG SANGAT YANG MENCEGAH SEBELUMNYA.

Akhirnya saya berjumpa dengan KAPSUL DANSHEN PLUS. HANYA ORANG YANG SAKIT MEMAHAMI NIKMATNYA SIHAT. Bermacam-macam perkara bermain difikiran apabila disahkan mengidapi penyakit.

Alhamdulillah sehingga testimoni ini ditulis saya baru sahaja memakan botol yang ke-3 KAPSUL DANSHEN PLUS dan botol yang pertama KAPSUL DONG CHONG COA.

 

Setiap hari saya mengambil bacaan tekanan darah saya secara purata tekanan darah saya kini  kurang dari 130 SYS. dan kurang dari 80 DIA. ...

 
 

Alhamdulillah sudah hampir 3 minggu juga saya tidak memakan ACEPRIL... kini saya mula menjaga makan, lebih kerab bersenam dan sangat-sangat concerned tentang kesihatan.

Produk TASLY merupakan 100% HERBA, mempunyai sijil halal dan mendapat KELULUSAN dari Kementerian Kesihatan Malaysia
 

Sekian......dari

CIKGU ZAY



 
 
Testimoni 3
 
Kencing manis dapat di atasi .
 
 

 

 

 

 

PENYAKIT : LUKA DI KAKI AKIBAT KENCING MANIS

PRODUK : KAPSUL DANSHEN PLUS DAN KAPSUL DONG CHONG CAO (DCC)

Saya mula-mula di perkenal produk ini saya tidak percaya , sebab sebelum saya telah mengguna bermacam produk untuk kaki yg luka akibat kencing manis, tapi tidak baik. Jadi saya beranggapan produk ini pon adalah sama seperti yang lain.

Sebelum ini saya hanya terima rawatan susulan untuk luka kaki saya di hospital Sungai Petani, oleh kerana tidak sanggup tunggu terlama untuk sampai ke temujanji yang telah ditetapkan oleh pihak hospital , saya pon membuat keputusan menerima rawatan di Hospital Swasta dengan bayaran RM2500, tapi selepas sebulan kaki saya tidak baik sepenuhnya lagi.

Sehingga saya di perkenalkan produk TASLY iaitu KAPSUL DANSHEN PLUS dan DONG CHONG CAO (DCC), bila sudah tiada pilihan lagi , saya mengambil keputusan untuk mencuba produk ini.

Apa mengejutkan saya kaki saya yang luka masuk saja hari ke empat tempat nanah saya dah nampak darah. Selepas saya terus mengambil produk sehingga sebulan lebih luka saya baik sepenuhnya.

Selama ini memang hari-hari saya makan ubat , pemeriksaan pon saya pergi ikut temujanji, tapi kaki saya juga tak baik ,

 

 

 sekarang saya baru faham sebab apa tak baik...............UBAT YG SAYA MAKAN SELAMA INI TIDAK SAMPAI KE TEMPAT YANG LUKA ITU KERANA SALURAN TERSUMBAT AKIBAT KANDUNGAN KOLESTROL DAN GULA YANG TINGGI.

 

Bila Tersumbat bukan saja bekalan ubat tak sampai, DARAH,OKSIGEN,ZAT MAKANAN pon tak sampai, patut lah saya selalu rasa kaki saya kebas.

Sekarang saya sangat faham , selepas ambil danshen ia memcuci saluran arteri dan kapilari saya sehingga tempat luka terima darah , oksigen ,zat makanan dan zat2 ubat. Dan Dong Chong Cao ia selain membuang toksin dalam badan ia juga membina semula sel-sel yang mati dan membaik pulih sarah-sarah mikro iaitu tempat berlakunya pertukaran oksigen kepada sel-sel.

Kesimpulannya BUKAN UBAT YG SAYA MAKAN SELAMA INI TIDAK BAIK TAPI  TAK SAMPAI ke tempat luka itu.

sekarang kaki saya baik sepenuh nya.

Mak lang (Sungai Petani Kedah)

 

 
 
Testimoni 4
 
 
Sakit kulit saya dapat di kurangkan

Penyakit Kulit

 

Saya mengalami penyakit kulit ni lebih kurang 5 tahun. Beberapakali telah berjumpa doktor HBKL untuk menyelesaikan masalah, dan saya juga telah di rujuk ke doktor pakar kulit.

Tapi ubat dan krim (sapu) yang di beri oleh doktor tidak memberi perubahan pada kulit  saya ini.

Saya juga ada mencuba jus dari buah mengkudu dan pria  yang di beli dipasar, di kisar  dan dijadikan jus untuk diminum selama beberapa tahun.

Sehingga lah doktor menasihati saya untuk berhenti mengambil jus pria itu kerana takut minum melebihi dos dan boleh menyebabkan kerosakan buah pinggang.

Jadi saya tidak putus asa dan mencuba juga produk lain, makanan tambahan  dan ada juga beli kat kedai cina sing seh.

Pada suatu hari saya di perkenalkan KAPSUL DANSHEN PLUS DAN DONG CHONG CAO, anak saya minta saya mencuba produk ini , dan saya pon hanya ikut permintaan dia, sbb dia kata tak sanggup tengok kaki tangan saya itu kekadang GATALNYA sangat teruk.

Lebih kurang sebulan saya mengambil Kapsul Danshen Plus dan Dong Chong Cao (dcc), memang nampak perubahan ketara di kaki dan tangan saya. Saya mengucapkan terima kasih kepada anak saya.

Tangan
 
kaki

 

En Mat , 72 Tahun (Selayang , Selangor)

 
 
Testimoni 5 .
 
 
Period saya  dah stabil.Tak perlu risau lagi.
 
 

Masalah Wanita


 

Penyakit : Senggugut (period pain)

Produk : Kapsul Margaret Plus
 

Saya mempunyai masalah senggugut (period pain) yang sangat sangat teruk. Perkara telah berlarutan sudah lama. bila saya datang bulan memang rasa sakit yang amat sangat, kekadang rasa macam usus perut nak terburai keluar, penah pitam, kalau m.c jangan cerita lah selalu sangat.

Alhamdullilah saya dapat suami yang sabar dan mengambil berat tentang saya , banyak kali juga dia pon terpaksa ambik cuti atau pegi keje lambat bila saya datang bulan. Kekadang sakit sampai ke hari ke 3. Suami saya pon dah berusaha mencari ubat atau penyelesai ini, tapi belum bertemu yang betul-betul selesai masalah ini datang bulan ini.

Selepas saya bertemu produk KAPSUL MARGARET PLUS ini yg fungsi utamanya untuk membetulkan hormon estrogen yg tak seimbang, atur semula masalah jadual datang bulan yg tak menentu, ia telah memberi penyelesaian dalan masalah kewanitaan saya.

Terima kasih kepada Tasly dan saya bersyukur kepada tuhan akhirnya saya jumpa penyelesaian dalam masalah saya ini, orang yang paling gembira pada masa ini adalah suami saya kerana, selama ini dia yang jadi mangsa bila saya datang bulan, dia kena uruskan semua hal rumahtangga.

Perkembangan terbaru selepas 2 bulan makan margaret , saya tak perasan rupa-rupanya peroid saya dah datang. Langsung tak rasa sakit seperti tak percaya.

Puan aya (Ampang)

 




 Testimoni 6

 
 
 
Segala puji hanya untuk Allah. Stroke saya dah berkurangan
 
 
Pesakit : Angin Ahmar (Stroke)

Produk : Kapsul Danshen Plus Dan B.Cleansing

Pada tahun 2003 ketika itu umur saya 37 tahun saya telah mengalami penyakit stroke. Pada mulanya saya tidak tahu saya diserang stroke memandangkan saya diantara orang-orang yang sihat dan tidak pernah mengalami penyakit yang serious sebelumnya.

Setelah seminggu saya dihospital, baru doktor mengesahkan saya terkena stroke.  Selama hampir sebulan saya dihospital dan tidak boleh berjalan tanpa bantuan kerusi roda atau tongkat.
 
Hari demi hari dihospital adalah hari-hari yang amat mencemaskan buat saya. Satu persatu penyakit baru yang lain mula saya alami ketika itu. Semangat saya berkurangan untuk hidup seperti orang biasa.
 
Tambahan lagi kebanyakan rakan  yang datang menziarahi mengatakan saya akan diserang stroke untuk kali kedua, ketiga seterusnya dan boleh membawa kematian. Cuma isteri saya serta keluarga dapat memberikan saya sedikit kekuatan.

Saya sentiasa rasa pening, pelupa dan hilang imbangan badan. Sebelah kanan badan kurang terasa bila disentuh atau dicubit. Berpeluh pun sebelah badan sahaja, kerap kali terasa semacam luka-luka pedih didalam urat saraf saya.
 
Tengkuk serta belakang saya terasa amat berat serta menebal, Pandangan mata saya sering terganggu. Ubat hospital yang saya makan hanya mampu mengurangkan sakit tetapi susah untuk menyembuhkan.

Kini sudah hampir 7 tahun saya diserang stroke dan penyembuhan penyakit saya  begitu perlahan sekali.
 
Saya berasa yakin dan mula mengambil Danshen Plus dan B-CLEANSING.
Saya agak teruja apabila kesihatan saya tanpa disedari bertambah baik, badan saya terasa begitu ringan, pergerakan kaki saya bertambah kuat dan mantap walaupun baru ketika itu, hanya SEMINGGU memakan Danshen Plus.
 
 
Saya terus memakannya sehingga kini penyakit saya telah banyak beransur sembuh .

Ketika testimoni ini ditulis, saya baru memakan Danshen Plus untuk botol yang KEDUA. Saya hanya memakan 2 kapsul sehari sebelum makan malam dan sebungkus B-Cleansing sebelum tidur.
 
Saya begitu gembira sekali lebih-lebih lagi diwaktu pagi semasa bangun tidur. Rasa hendak pitam yang saya alami ketika bangun dari duduk mencangkung yang lama pun sudah tiada lagi.
 
Isteri dan anak saya juga mengambil Danshen Plus sebagai langkah pencegahan.

Saya menjangkakan banyak lagi penyembuhan kepada saya selepas ini, Insyallah. Saya amat bersyukur kepada ALLAH SWT kerana mempertemukan saya dengan Danshen Plus.
 
Nasihat saya kepada anda, peliharalah kesihatan kerana kesihatan adalah kekayaan yang tidak ternilai harganya dan jangan lupa penyakit merbahaya yang sentiasa menimpa orang lain juga tidak mustahil boleh menimpa kita suatu hari nanti.
 
Ambil lah produk TASLY kerana ia berupaya merawati PEMBULUH DARAH kita.

Terima kasih kepada Tasly.
 
Tasly. Tasly. Tasly. Tasly. Tasly. Tasly. Tasly. Tasly.Tasly. Tasly. Tasly.
 
Terima Kasih Danshen. Danshen.Danshen. Danshen. Danshen. Danshen.
 
Terima Kasih Dong Chong Coa. Dong Chong Coa. Dong Chong Coa. Dong Chong Coa. Dong Chong Coa. Dong Chong Coa. Dong Chong Coa.
 
 
Terima Kasih Brain Cleansing.


 

 
Sekian, Terima kasih.
 

En man (Ipoh Perak)

 

Danshen Plus Membantu Membersihkan salur darah

"Manusia perlukan Makanan Untuk Hidup. Organ-organ kita perlukan apa untuk hidup?.Darah.

Bagaimana darah dihantar ke  kita.?Salur darah.Apakah terjadi jika salur darah kita tersumbat.?

 

Ceriakan Hidup anda Sekarang!. Setiap Penyakit Ada Ubatnya.  Kini Anda Sudah Jumpa  Penawarnya. Daripada Kajian Klinikal 9 daripada 10 Penguna Menyatakan Mereka Bertambah Sihat .Anda Pasti Mahu Mencubanya.

 

Daripada: Shapiee
Salam sejahtera .

Adakah anda seringkali merasa cepat letih, tercungap-cungap menaiki tangga, Tangan dan  kaki terasa sejuk-sejuk dan kebas, berpeluh-peluh walaupun cuaca sangat panas?. Atau pasangan anda sering mengeluh kerana anda kurang bertenaga?Jika anda mempunyai kesan-kesan di atas bermakna salur darah atau urat saraf anda bermasalah.
 
Apabila kita meningkat usia salur  darah kita akan dipenohi dengan kelestrol,plak dan toksik.Apabila salur darah kita tidak  dibersihkan maka aliran darah pun tidak lancar. Bekalan darah tidak dapat di bekalkan  ke organ-organ. Sel-sel akan mati.
 

 

Hi! nama saya Shapiee!. Saya adalah seorang perunding kesihatan.Tugas saya adalah memberi panduan dan khidmat rundingan kepada individu yang menghadapi masalah kesihatan dan ingin meningkatkan lagi perhubungan sesama pasangan.

Berbagai golongan yang telah mendapatkan khidmat rundingan saya termasuklah orang kenamaan dan artis popular. Kini saya ingin kongsikan satu penyelesaian kepada masalah besar yang kerap kali berlaku kepada lelaki atau perempuan yang usianya meningkat 30 tahun keatas.
Pada peringkat umur  ini  tahap kesihatan kita mula hendak menurun dan mudah di serang penyakit seperti  menghadapi lemah tenaga batin, strok, sakit jantung atau kencing manis. 

 

Bagaimana Keadaan Salur Darah

Sebelum Pengambilan Danshen Plus.

(Pembersih Saluran Darah)

Apabila umur meningkat 30 tahun ke atas pembentukkan kelostrol sudah mula terbentuk. Corak permakanan seperti makanan segera, tanpa bersenam dan selalu keadaan stress akan menyebabkan  tahap kesihatan kita menurun.

Rajah di bawah menunjukan keadaan saluran darah yang hampir tersumbat .Tindakan mesti di ambil supaya saluran yang tersumbat dapat dibersihkan.Jika kita lambat bertindak organ-organ kita akan kurang mendapat bekalan oksijen dan zat-zat makanan.

Akibatnya organ-organ kita akan tidak sihat dan kurang berfungsi. Akhirnya kita akan mudah di serang penyakit.

 

 

Bagaimana Keadaan Salur Darah

Selepas Pengambilan Danshen Plus.

(Pembersih Salur Darah)
Salur darah akan kelihatan bersih dan tiada lagi kelosterol. Darah dapat mengalir dengan mudah .Darah akan membawa oksigen dan zat-zat makanan ke organ seperti jantung, buah pinggang atau hati. Oleh itu organ-organ kita akan sentiasa sihat.

 

 

 

 

 

Tahukah anda ???


 

1 dalam 4 orang akan mengidap Kanser dan Penyakit Kronik
 

3 Juta rakyat Malaysia dalam golongan Obseiti.
 

800 ribu rakyat Malaysia mengidap Kencing Manis
 

Sakit Jantung merupakan pembunuh no 1 Dunia
 

Kebanyakan orang meninggal dunia disebabkan oleh stress
 

Ramai orang yang mati pucuk tapi malu mendapat rawatan.
 

 

Apakah Penyakit  Yang disebabkan Oleh Penyumbatan Salur darah?

Jantung

1.Penyakit Jantung Koronari

2.SeranganJantung

Otak

1.Matinya Jaringan Otak (Strok)

2.Pendarahan Otak

Ginjal

1.Kegagalan Ginjal berfungsi dengan baik

2.Darah Tinggi

Mata

1.Rabun

Kaki

1.Komplikasi Diabetes

2.Luka Lama Sukar Sembuh

Saraf

1.Kebas

2.Lumpuh

Organ Sek L:elaki

1.Mati pucuk

Adakah Anda Mempunyai Simptom-simptom di bawah?

Tanda-tanda di bawah menunjukkan salur darah kita bermasalah

sakit jantung

Perasaan pengap pada bahagian dada.

sakit jantung

Berasa Cemas

sakit jantung

Berasa menggelabah?

sakit jantung

Sesak Nafas?

sakit jantung

Daya ingatan menurun?

sakit jantung

Tidak tidur lena

sakit jantung

Sakit atau Pening Kepala?

sakit jantung

Kaki dan Tangan berasa Kebas?

sakit jantung

Kepala berat sebelah

sakit jantung

Sakit Kepala pada bahagian belakang kepala

sakit jantung

Sakit tengkuk terutama waktu bangun dari tidur.

sakit jantung

Migrain

sakit jantung

Bunyi Berdesing di telinga

Satu Penemuan Yang Heboh Diperkatakan Di dalam Media Antarabangsa Tentang Danshen Plus.

(Pembersih Salur Darah)

 

Apakah Kelebihan Danshen Plus.(Pembersih Salur Darah)


Melancarkan saluran darah termasuk pembuluh darah.
 


Mencegah kerosakan pembuluh darah dan penyumbatan.
 


Mencegah pembentukan Atherosclerosis.
 


Mengurangi Kepekatan darah.
 


Mengawal sistem pembekuan darah dan mempercepatkan proses pemecahan bekuan darah(fibrinolisis).
 


Mengurangi ketegangan arteri koronari sehingga jantung mendapatkan aliran darah yang sempurna.

 


Mencegah kerosakan dinding pembuluh darah, sehingga tidak terjadi timbunan lemak.
 

Apakah Manfaat Utama

Danshen Plus


Menguatkan Tenaga Dalaman Lelaki Atau Perempuan.
 

Menghalang Penyakit Jantung Koronari.
 

Melancarkan Peredaran Darah yang mengakibatkan STROK.
 

Pembersihkan Saluran Darah dan melindungi Jantung.
 

Menurunkan Paras Kolesterol.
 

Menghalang  Komplikasi DIABETES.Menjaga kesihatan Mata dan Fungsi Ginjal.
 

Melindungi Sel hati.
 

Apakah bukti Kajian Klinikal ke atas DANSHEN PLUS ?

(Pembersih Salur Darah)


 

Pada tahun 1992, telah dilakukan kajian Klinikal di 3 (tiga) hospital di China

1. Genereal Hospital of the Chinese People's Liberation Army.
2. Hospital of the Tianjin Traditional Chinese Medical College.
3. General Hospital of Beijing.
 

Melalui Kajian tersebut responden adalah

- 157 pesakit Jantung Koronari
-  22 pesakit Jantung
-  38 pesakit Darah Tinggi
- 16 pesakit Diabetes
dan semua orang mengeluh sakit dada (angina).
 

Hasil Kajian Klinikal Menunjukan

95.3% yang telah di beri DANSHEN menyatakan:-
Serangan Jantung terasa berkurangan.
Kelainan Elektro Kardio Grafi berkurangan.
Kadar Kolestrol berkurangan.
Sakit Dada berkurangan.
 

 

Apakah kandungan

Danshen Plus ?

(Pembersih Saluran Darah)


 
Danshen selalu digunakan dalam perubatan Cina, rasanya pahit. Ia berkesan dalam mengurangkan kesakitan, memperbaiki peredaran darah dan mengurangkan tekanan. Juga digunakan untuk melegakan kesakitan haid, sakit dada dan abdomen, serta untuk mengurangkan kerisauan dan insomnia, hepatosplenomegali dan angina pektoris.
 
Notoginseng, berfungsi dalam menghentikan pendarahan dan menghilangkan kesakitan. Notoginseng, berfungsi dalam menghentikan pendarahan dan menghilangkan kesakitan. 
 Radix astragali pula berfungsi dalam mengekalkan tenaga vital dan membantu proses urinasi.
roseewood Roseewood pula memperbaiki peredaran darah dengan mencegah pembentukan bekuan darah.
 

 

Danshen Plus(Pembersih Saluran Darah)  merupakan satu perubatan Cina Tradisional yang berharga dan moden, terbukti berkesan dalam penjagaan fungsi normal endotelium salur darah.

 

Pengambilan Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) untuk suatu jangka masa yang panjang telah terbukti dapat mencegah koronari dan penyakit kardiovaskular yang lain.

 

Justeru itu, Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) mempunyai kesan yang baik  atas penjagaan jantung. Penyelidikan klinikal menunjukan :-

 

1)    40.2% pesakit menyatakan Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah)  dapat mengurangkan kesakitan dengan segera .

 

2)   48% pesakit menyatakan Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) berjaya memberhentikan  angin pektoris dalam masa 3-8 minit. dengan pengambilan Danshen Plus (Pembersih Saluran Darah) secara sublingual.

 

3)    Tambahan pula, aplikasi klinikal menunjukanDanshen Plus (Pembersih Saluran Darah)  dapat memberi kesan segera seperti nitrogliserin, oleh itu Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) boleh digunakan semasa kecemasan.

Aplikasi kinikal selama sepuluh tahun telah membuktikan  bahawa Dashen Plus (Pembersih Saluran Darah) mempunyai kesan baik atas pencegahan penyakit jantung  koronari dan angina pektoris.

Danshen Plus (Pembersih Saluran Darah) juga mempunyai kesan baik atas penyakit lain seperti sindrom metabolik, oleh itu ia dapat berfungsi dalam penjagaan fungsi jantung dan mempunyai terapeutik atas penyakit jantung.

Spesikasi: 250 X 30 Kapsul

Dosej: 1-2 kali sehari, setiap kali 2 kapsul dan iambil bersama-sama air suam sebelum makan.
 

 

TAHUKAH ANDA JIKA DANSHEN PLUS DI AMBIL BERSAMA

DONG CHONG CAO

KESAN PENYEMBUHAN AKAN LEBIH CEPAT BERLAKU.

 

APAKAH ITU DONG CHONG CAO

Dong Chong Cao mengandungi bahan-bahan aktif  seperti asid amino, polisakarida, kordisepin, asid kordiseptik, orgosterol, adesosina, SOD dan elemen-elemen surih.

Produk ini  diperbuat daripad bahan herba  semulajadi. Ia dapat membantu kita untuk menyediakawal sistem imun.

Ia juga tidak mengandungi  apa-apa bahan  hormon. Ia juga amat berguna untuk menambahkan sistem imun organisma dan memperbaiki fubgis buah pinggang.

 

FUNGSI UTAMA DONG CHONG CAO

1. Berfungsi dalam pengawalaturan secara berterusan.

2. Menyeimbangkan dalaman badan yang berkait dengan "yin dan "yang"

3. Kuasa penyembuhan yang baik.

 4. Meningkatkan sistem imuniti terutama golongan yang lemah.

5. Melegakan penyakit yang berkaitan dengan pernafasan ,Cth: Asma, batuk dan bronkitis.

6. Memperbaiki fungsi buah pinggang.

7. Meningkatkan keupayaan seksual.

 

Keistimewaan.

1.  Pemilihan cordyseps yang terhad dan berhati-hati, ia datang dari kawasan yang khusus  iaitu Qing-Hai, Tibet.

2. Tonik yang hangat dan sesuai dengan badan manusia.

 

 

 

Danshen Plus

 

Kapsul Danshen Plus

Ciri-ciri Produk


Selepas bertahun-tahun menjalani aplikasi perubatan klinikal dan penyelidikan saintifik, terbukti Kapsul Danshen Plus – suatu Ubatan Tradisional Cina moden – mempunyai fungsi mempertahankan lapisan dalaman saluran darah.

Pengambilannya untuk jangka panjang boleh mencegah dan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan serangan kardiovaskular. Oleh itu, Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan positif dalam pencegahan penyakit dan perlindungan jantung.

Menurut kajian pakar perubatan klinikal, 40.2% pesakit merasai kesan analgesik yang ketara selepas mengambil Kapsul Danshen Plus dan 48% pesakit merasai kelegaan sakit jantung selepas meletakkan kapsul di bawah lidah selama 3 hingga 8 minit, ia menjadikan jumlah keberkesanan mencapai 88%.

Kajian klinikal juga didapati bahawa kepantasan kesannya setara dengan nitrogliserin. Oleh itu, Kapsul Danshen Plus dikatakan mempunyai fungsi kecemasan.

Proses penggunaan jangka panjang membuktikan kapsul ini berkesan menghindari penyakit jantung koronari dan jantung. Kini, kumpulan Tasly telah memperkenalkan Kapsul Danshen Plus di Negara-negara Asia Tenggara dengan penuh yakin.

Ia amat sesuai bagi kebanyakan orang samada mereka yang sihat ataupun dalam keadaan sub-kesihatan dan membawa kegembiraan kepada beribu-ribu orang yang sakit.
 

 


6 Fungsi Utama
 


1. Untuk memperbaiki keadaan Penyakit Jantung Koronari (CHD)

Kapsul Danshen Plus, bersama-sama dengan ramuan berharga seperti Salvia Miltiorrhiza, Notoginseng dan sebagainya. Ia mempunyai fungsi anti-pengumpalan platelet.

 Selain itu, ia juga berkesan ke atas pengurangan, kolestrol dan trigliserida, pengurangan kepekatan darah, meningkatkan mikro-peredaran, anti-pengoksidaan, penyingkiran radikal bebas, menjaga otot kardiak dan sebagainya.

Fungsi-fungsi tersebut dikoordinat di pelbagai peringkat, menuju ke pelbagai organ sasaran dan berlaku dalam pelbagai sistem. Fungsi utamanya ialah memperbaiki keadaan penyakit jantung koronari.

 Para professional mengesyorkan bahawa golongan dewasa (lelaki >35 tahun dan perempuan >40 tahun  mengambil Kapsul Danshen plus secepat mungkin kerana jantung mereka perlu diberi penjagaan yang lebih serius.
 

 


2. Melindungi daripada strok

Infarksi otak dikenali sebagai “strok otak”. Ia termasuk pembentukan gumpalan darah beku dan embolisasi. Kejadian strok otak meningkat dengan ketara sejak kebelakangan ini.

Kebanyakkanya berlaku pada golongan muda. Fungsi Kapsul Danshen Plus ialah untuk memperbaiki peredaran darah denagn menyingkirkan stasis darah.

 Aplikasi klinikal menunjukkan penggunaan Kapsul Danshenplus bersama rawatan lain mempunyai kesan baik ke atas pesakit strok otak.
 

 


3. Membersihkan saluran darah dan melindungi jantung kedua-mikroperedaran

Mikroperedaran merupakan peredaran darah antara kapilari arteriol dan venul. Tempat ini merupakan tempat yang paling sesuai untuk pertukaran nutrient antara darah denagn sel tisu.

 Dan juga membawa oksigen dan nutrient kepada tisu serta membawa keluar hasilan metabolic. Banyak penyelidikan telah membuktikan bahawa Kapsul Danshen Plus dapat meningkatkan mikroperedaran badan.

Kajian di Fakuliti Perubatan Universiti Keio, Japan telah menunjukkan bahawa Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan ke atas pelbagai sasaran dalam menyelesaikan masalah mikroperedaran.

 



4. Merendahkan paras lipid darah (kolestrol) dan mengurangkan plak daripada arterosklerosis

Kapsul Danshen Plus mempunyai fungsi yang berkesan terhadap pengurangan paras lipid darah terutamanya kolestrol. Sebahagian kajian telah dijalankan ke atas  pesakit arterosklerosis carotid.

 Kumpulan kawalan diberi dos normal aspirin dan kumpulan rawatan diberi Kapsul Danshen Plus, keputusannya adalah seperti berikut :
 


    Perubahan ketebalan intima-media carotid (IMT): Ketebalan carotid IMT berkurang dalam kumpulan yang dirawat dengan Kapsul Danshen Plus (P<0.05) manakala tiada perubahan yang signifikan dalam kumpulan kawalan.


     Perubahan rheologi: Kepekatan darah bagi kedua-dua kumpulan juga menurun, tetapi tiada perbezaan yang signifikan di antara kumpulan rawatan dengan kumpulan kawalan yang diperhatikan (P>0.05)


      Perubahan paras lipid darah: Pesakit dalam kedua-dua kumpulan turut mempunyai paras lipid darah yang tinggi. Selepas penggunaan Kapsul Danshen Plus, paras kolestrol dan trogliserida berkurang dangan signifikan. Akan tetapi, tiada perubahan yang diperhatikan dalam kumpulan kawalan.
 

 


5. Memperbaiki keadaan penyakit mata dan malfungsi ginjal yang berkaitan denagn penyakit kencing manis (diabetes)

Retinopati dan renopati diabetic adalah disebabkan oleh masalah kapilari pesakit diabetes. Kedua-duanya adalah komplikasi saluran darah mikro yang paling umum yang disebabkan oleh diabetes.

Kapsul Danshen Plus mempunyai kesan terhadap perubahan rheologi darah, anti-ion kalsium, pengurangan paras trigliserida dan kolestrol.

Dengan itu, Kapsul Danshen Plus amat disarankan kepada pesakit dengan komplikasi diabetes.
 

 


6. Melindungi sel hati

Tabiat pengambilan alcohol yang berlebihan dan pengambiln makanan yang terlalu berminyak akan mengakibatkan mikro-peredaran hati terhalang dan malfungsi hati.

Pesakit akan mengambil malnutrisi dan diikuti dengan perasaan yang tidak normal seperti rasa tidak selesa di sekeliling hati dan pengurangan selera makan.

Penggunaan Kapsul Danshen Plus selama 3 bulan akan mengembalikan fungsi hati yang normal dan memulihkan hati yang rosak. Perkara yang lebih penting lagi, pengambilan Kapsul Danshen Plus sebelum meminum alcohol dapat melambatkan penyerapan alcohol dan justeru itu dapat melindungi sel hati.

 

 

 

Dong Chong Cao

 

Ramuan Utama

Cordyceps sinensis

 

Ciri-ciri produk                                     

  1. Produk yang unik dari Negara China
  2. Sesuai untuk kebanyakan golongan pengguna
  3. Kandungan bahan aktif yang tinggi
  4. Bebas daripada kandungan hormone dan perangsang

 

Kelebihan produk

1.    Melaraskan keseimbangan Yin dan Yang

- Teori Perubatan Tradisional Cina mengenai pengawalaturan keseluruhan badan

Dalam Perubatan Tradisional Cina, tubuh manusia dianggap sebagai suatu entity biologi keseluruhan, di mana Yin dan Yang merupakan faktor utama pelarasan fungsi-fungsi metabolisme dan fisiologi badan.

Ying dan Yang saling meningkat dan saling mengawalatur demi mengekalkan keseimbangan dinamik relative sendiri, ini merupakan syarat asas untuk semua aktiviti normal dalam kehidupan.

Apabila Yin dan Yang seimbang maka badan akan berada dalam keadaan sihat.

 

2.    Pengawalaturan dwi-arah

Kebanyakkan herba perubatan cina bersifat lembut dan bertindak ke atas sasaran berganda, ia berupaya menjalankan pelarasan dwi-arah dalam banyak aspek.

 “Pelarasan” ini adalah suatu ciri khas Perubatan Tradisional Cina, ia juga suatu kelebihan.

 

Cordyceps merupakan satu daripada herba pengawalaturan dwi-arah tersebut, di mana ia mengkhasiati Yin dan menguatkan Yang;

Ia berkesan keatas tekanan darah tinggi dan juga tekanan darah rendah;

 Ia menolong merawat diabetes dengan merendahkan gula dalam darah dan pada masa yang sama membaiki keadaan hipoglisemia untuk mengembalikan tenaga kepada badan.

 Ia boleh meningkatkan fungsi sistem imun dan jua boleh mengurangkan fungsi imunosit tertentu.

 

Aplikasi yang bersesuaian

  1. Kepada mereka yang mempunyai keimunan yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih.

  2. Sesuai untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan berbadan lemah.

  3. Mereka yang menghidap penyakit ketidakfungsian pulmonary seperti asma , bronchitis kronik, emfisema dan rhinitis kronik.

  4. Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik; atau kegagalan  fungsi renal, sakit belakang, proteinuria dsb.

  5. Pesakit tekanan darah tinggi atau tekanan  darah rendah.

  6. Mereka yang bermasalah dengan ketidakfungsian seksual, kemandulan, mati pucuk dan keluaran mani nocturnal.

 

4 Fungsi Utama

 

1.    Memperbaiki fungsi sistem pernafasan

Dalam Perubatan Traditional Cina, Cordyceps dikatakan boleh membaiki keadaan paru-paru, merawat asma, menghentikan batuk dan menyingkirkan kahak; ia digunakan untuk merawat batuk kokol dan asma yang disebabkan oleh kelemahan paru-paru dan/atau ginjal.

Kajian moden menunjukkan bahawa Cordyceps berfungsi dengan ketara dalam meningkatkan perembesan epinefrin, mengembangkan bronkus, menghentikan asma, menolong mengeluarkan kahak, dsb.

 Ia juga berfungsi sebagai rawatan sampingan untuk penyakit ko-pulmonal dan kegagalan pernafasan.

 

2.    Meningkatakan fungsi ginjal

Menurut Perubatan Tradisional Cina, Cordyceps mempunyai kaitan dengan kesihatan ginjal, ia meningkatkan fungsi renal dan membaiki poten lelaki, ia boleh merawat kelemahan ginjal, sakit belakang, dsb.

Kajian moden mendapati bahawa Cordyceps membawa kesanbaik baik dalam rawatan kegagalan renal secara mendadak. Dalam rawatan kegagalan renal kronik, ia mengurangkan protein air kencing, kreatinin, serum dan nitrogen air kencing.

 

3.    Meningkatkan fungsi seksual

Cordyceps boleh membaiki poten lelaki dan menmggalakan perembesan air mani. Ia lembut dan tidak bersifat panas, sesuai untuk merawat kekurang renal, sakit belakang bahagian bawah, mati pucuk, keluaran mani noktunal, ketidakfungsian seksual, kemandulan, dsb.

 

4.    Mengawalatur fungsi keimunan dan meningkatkan kebolehan melawan penyakit

Cordyceps mengawalatur sistem imun secara dwi-arah, fungsi utamanya ialah meningkatkan imuniti; tetapi ia juga mempunyai kesan penekanan ke atas penyakit autoimuniti.

Melalui pelarasan dwi-arah, kebolehan badan melawan penyakit dipertingkatkan.

 Perubatan Tradisioanl Cina percaya bahawa Cordyceps bertindak sabagai suatu tonik untuk kesihatan yang kurang baik, ia berkesan dalam menguatkan badan pesakit yang sedang pulih, merawat peluh semasa sejuk, terasa sejuk dan gejala-gejala lain.

Oleh itu, Cordyceps boleh digunakan untuk melawan keletihan, ia juga meningkatkan ketahanan fizikal badan dan memberikan perlindungan.

 

 

Herbal Tea

 

 

(kod produk : 01005)

 

Ramuan Utama :-

 

Teh Hijau, Astragalus, Salvia, Panax Notoginseng, etc

 

 

 

Ciri-ciri Produk :-

 

  1. Diformulakan secara terbaik berdasarkan teori Perubatan Tradisional Cina.

  2. Bahan-bahan terpilih yang berkualiti, bebas daripada sisa racun serangga dan pencemaran logam yang berat.

  3. Pati herba yang pekat disembur ke atas daun teh, demi memudahkan pelarut dan penyerapan bahan aktif.

  4. Teknologi pengekstakan moden Tasly yang unik digunakan supaya bahan aktif tidak rosak, malahan mudah diserap.

 

 

Aplikasi yang Bersesuaian :-

 

  1. Semua golongan pengguna, khususnya untuk mencegah penyakit.

  2. Populasi sub-kesihatan dengan manifestasi seperti, kekurangan tenaga pada seluruh badan, mudah letih, kepala terasa berat, fikiran tidak focus, sakit kepala, sakit muka, mata rasa letih, penglihatan merosot, sesak nafas, pening kepala, pitam bila hendak berdiri, tinnitus, kerongkong terasa kehadiran asing, ketidakselesaan perut, ketegangan leher dan bahu, rasa tidak senang apabila bangun pada waktu pagi, kekacauan pada waktu tidur, kebas tangan dan kaki, mudah rasa mabuk, keresahan dan rasa tidak keruan.

  3. Pesakit kardio-serebral vascular (tekanan darah tinggi, penyakit koronari jantung, strok, dsb) mereka yang berkolestrol tinggi; pesakit diabetes.

  4. Mereka yang bertekanan kerja berat, ritma hidup yang tidak teratur, rasa kemurungan, timbul tekanan, keletihan, merokok berpanjangan, minuman alcohol dengan keterlaluan, mereka yang mengambil ubatan hospital dalam jangka panjang.

 

 

5 Fungsi Utama :-

 

  1. Menyingkirkan radikal bebas dan melambatkan penenuaan

         Teori Penuaan Radikal Bebas pertama kali dicadangkan oleh Harman pada tahun 1956. Teori Radikal Bebas memainkan peranan penting dalam proses penuaan dan perkembangan penyakit. Dalam proses metabolisma manusia, radikal bebas sering terhasil disebabkan oleh kesan persekitaran luaran (fizaikal, kimia) dan dalaman (fisiologikal, patologikal).

     Radikal bebas akan menyerang pelbagai sel dan organ, menyebabkan kerosakan, mempercepatkan penuaan dan mencetuskan penyakit. Teh Herba boleh mengurangkan radikal bebaas yang berlebihan dalam badan. Dengan itu, ia boleh mencegah penuaan dan pelbagai penyakit yang disebabkan oleh kerosakan yang berpunca daripada radikal bebas, Ia juga boleh digunakan dalam rawatan penyakit yang disebabkan oleh penuaan.

 

  1. Memperbaiki keadaan sub-kesihatan

       Menurut suatu kajian global yang dilakukan oleh Organisasi Kesihatan Dunia (WHO), hanya 5% dari populasi dunia adalah benar-benar sihat; mereka telah ditentukan dalam keadaan sub-kesihatan. Keadaan sub-kesihatan merujuk kepada sekumpulan gejala klinikal yang ditentukan oleh WHO, di mana badan tidak menunjukkan penyakit yang nyata, tetapim pelbagai perasaan ketidakmampuan dan gejala-gejalanya timbul secara fizikal dan fisiologikal; di mana terpapar kekurangan tenaga dan ketidakbolehsesuaian terhadap dunia luar. Ia merupakan keadaan fisiologikal di antara keadaan sihat dan sakit.

 

       Perubatan Tradisional Cina menganggap keadaan sihat sebagai suatu keadaan di mana badan berada dalam keseimbangan dinamik dan persekitaran semulajadi dan persekitaran social, seperti kata pepatah   ;

“ Kekalkan keseimbangan Yin dan Yang, maka tenaga kehidupan akan teratur”.

 

         Adalah dipercayai bahawa keadaan sub-kesihatan berlaku kerana terdapat sedikit ketidakseimbangan kesihatan dan melambatkan penuaan, langkah-langkah pencvegahan harus diambil kira terlebih dahulu, seperti kata pepatah “ Pencegahan lebih baik daripada perawatan” di mana pengekalan keseimbangan Yin-Yang, keseimbangan peredaran dan keseimbangan organ dalaman diutamakan. Teh Herba mencapai pelarasan peredaran dan Yin-Yang melalui kombinasi herba yang tepat serta pengambilan secara jangka masa lama dapat memastikan kesihatan dikekalkan dan penyakit boleh dicagah.

 

  1. Mengawalatur keimunan

     Astrgalus dan teh hijau yang berkualiti dapat melaraskan imuniti badan secara dwi-arah, menolong badan mencapai kesihatan di mana keseimbangan Yin dan Yang tercapai. Dengan penambahan Salvia dan Panax Notoginseng. Keseimbangan peredaran mikro, merencat aterosklerosis, menghasilakan kesan pencegahan terhadap kerosakan salur darah yang disebabkan oleh tekana darah tinggi, kolestrol berlebihan, diabetes dan penyakit koronari jantung.

 

  1. Mengawalatur lemak dalam darah dan meningkatkan peredaran mikro

       Penggunaan jangka panjang Teh Herba dapat mengurangkan paras lemak, merendahkan kelikatan darah, merencatkan pembentukan trombosis, meningkatkan peredaran mikro, merencat aterosklerosis, menghasilkan kesan pencegahan terhadap salur darah yang disebabkan oleh tekan darah tinggi, kolestrol berlebihan, diabetes dan penyakit koronari jantung.

 

  1. Meningkatkan kejagaan dan merangsang otak

      Teh Herba menyegarkan dan merangsang otak, sementara Salvia dapat mententeramkan saraf. Penggunaan jangka panjang dapat meningkatkan penjagaan dan merangsang otak.        

 

Cara Pemakanan :-

 

Masukkan satu uncang ke dalam teko atau sebaiknya bekas tarmos.

Minum seberapa kerap yang boleh. Jadikan ia minuman seharian.

Ia boleh digunakan sehingga warna kuning bertukar ke warna jernih. (Biasanya untuk 1 hari)

 

Deepure

 

Manfaat

1.Deepure membantu menyingkirkan lemak berlebihan pada badan.

2.Deepure membantu mengurangkan nafas berbau.

3.Deepure membantu mengawalatur metabolisma manusia.

4.Deepure membantu menurunkan paras gula dan lipid darah.

5.Deepure mendorong anti - penuaan.

6.Deepure membantu menyingkirkan sisi-sisa dalam usus.

 

Se cawan Deepure mebekalkan anda perbagai manfaat kesihatan

1.Minum untuk kenikmatan hidup, Deepure memelihara perut, membersihkan usus dan mengeluarkan kekeruhan.

2.Minum dalam kuantiti yang sesuai, Deepure mengurangkan tahap lipid darah dan gula darah.

3.Minum ketika santapan, Deepure mengurankan lemak.

4.Minum untuk jangka masa yang lama, Deepure mempertingkatkan imuniti dan mengelakan anda daripada sub-kewsihatan.

 

 

Untuk mendapat maklumat lanjut sila klik  di bawah.

Testimoni

http://www.pembersihsalurdarahdanshen.com/testimoni.htm

 

Cara Bayaran

http://www.pembersihsalurdarahdanshen.com/bayaran.html

 

Dari

 

Shapiee abd  karim

danshenplus@yahoo.com

019-2095164

 

 

 

PRODUK LAIN YANG MENDAPAT SAMBUTAN.

 

Dapatkannya Sekarang!.

 

DRII

Dapatkan kulit yang cantik  menawan. DRII merupakan satu evolusi baru dalam dunia penjagaan kulit  dan kesihatan masa kini. satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan  wanita dan lelaki..klik sini

 

 

 

Aura Genius

Aura Genius adalah satu-satunya formula istemewa yang mampu membangunkan SQ (Spititual Inteligence) iaitu kecerdasan kerohanian anak anda yang tinggi disamping membina membina personali yang unggul...klik sini..

 

 

 

RXlite

Langsing dengan RXlite

MUDAH LAZAT BERKESAN..

RxLite boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet seimbang harian anda. RxLite akan membantu menambah

 tenaga, mengurangkan rasa lapar, menambah protein dan kalsium dalam tubuh badan.   klik sini..

 


 

Higoat

Susu terbaik Selepas Susu Ibu

  • Menguatkan sistem imunisasi
    Meningkatkan daya peka & tumpuan
    Melancarkan penghadaman dan usus

  • Membantu mengubati Kanser, Demam Kuning. Gastrik, Asma (Lelah),

  • Penyakit Kulit, Ulser, Sukar Tidur dll..
    Mengimbangi gula dalam darah
    Tidak sebabkan kahak
  • Awet muda......klik sini.
     
     
     
     
     
     
     

 

  BSY Black Hair Magic

Mengatasi Masalah rambut

Mengatasi masalah rambut gugur, merawat uban, gatal kulit kepala & menyihatkan akar rambut, ia akan menghitamkan rambut anda dengan penggunaan kali pertama sahaja.Boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja, memastikan anda kelihatan muda dan berwajah baru.  Produk ini juga telah mendapat kelulusan sijil halal dan selamat digunakan ....  klik sini.

 

 

 

 

 

 

Matsa

 Merangsang kemahiran menimbulkan minat dalam subjek Matematik & Sains

Matsa merupakan rumusan pemakanan berasaskan sains homeopati yang berperanan merangsang aktiviti hemisfera kiri otak, terutamanya yang melibatkan proses pemikiran sains dan matematik...klik sini..
 

 

 

 

 

 

Magicryst

Semburan Anti Bau Badan Memberi Perlindungan Menakjubkan Semburan Tanpa Pewangi Formulasi Mencegah Bau Badan Secara Semulajadi...

klik sini...

 

 

 

 

 

 

Salindah

"Inginkan Rahsia
Bersalin Mudah dan
Lahirkan Anak Pintar,
Cergas dan Sihat"

....klik sini...

 

 

 

 

 

 

 

 

Slim Diet SDII

 Formula pelangsingan badan terpantas didunia.

Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK.. klik sini..

 

 

 

 

 

 

Aura Seri

Rahsia Kesempurnaan.....Jenama Pilihan...Terus Mengungguli Pasaran Antarabangsa.  Revolosi Kecantikan  Melalui Teknik Pencerahan Aura Menggunakan "Energy Aromatherapy Science"     Aura Seri menyempurnakan penampilan mu dan menyerlahkan personaliti diri mu yang sebenar...

klik sini..

 

 

 

 

 

 

 

aura seri nur

Percuma Pelan Perlindungan Wanita Bernilai RM10,000.00

Aura Seri Nur iaitu produk yang mempunyai pakej segar dan baru yang diformulasikan hanya untuk wanita. Khasiat dan kualitinya sama seperti produk Aura Seri sebelum ini tapi ianya dikhaskan untuk wanita. klik sini..

 

 

 

 

 

 

 

Susu Alpha Lipid.

Susu Colostrom terbaik.

Alpha Lipid Lifeline™ dapat Meningkatkan daya tahan badan melawan penyakit dan dijamin HALAL. Susu Alpha Lipid Lifeline™ adalah kolustrum kuality tinggi (grade10) dengan formula unit lebih mudah diserap cepat dan berkesan 100% ke dalam system penghadaman berbanding kolostrum jenama lain.....klik sini..

 

 

 

 

 

 

Jus Mate 5

Jus Diet Mate 5 merupakan satu revolusi baru di dalam produk diet di mana formula yang ditemui begitu effektif di dalam mengatasi masalah kegemukan. Jus Diet Mate 5 formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak......klik sini..

 

 

 

 

 

 

Examo CKM 500

Pemakanan Terbaik untuk minda terbukti sejak 1978

EXAMO-CKM 500 adalah sejenis makanan yang memberikan nutrien untuk saraf bagi

 memulihkan kesegaran otak. Ia dapat merawat masalah saraf dan mental; takut, cemas, runsing; memberi keyakinan dan membangkitkan semangat. Ia dapat menguatkan daya berfikir dan mencerdaskan akal serta membaiki daya tumpuan, menghapuskan letih lesu, serabut fikiran dan kelesuan otak..

..klik sini..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coklat Minda

Makan coklatpun boleh jadi bijak

Khasiat:

Mencergaskan minda

Meningkatkan ingatan

Fikiran terasa segar

Mudah mengimbas kembali pelajaran

Lebih bersemangat dan bersikap positif ...klik sini...

 

 

 

 

 

 

 

 

Jus Tuk Guru

Jus Tok Guru merupakan gabungan makanan sunnah yang disebut di dalam Al- Quran dan Hadith :-
  • Untuk menambahkan tenaga
  • Untuk mencantikkan kulit
  • Mengatasi rasa mengantuk dan
  •  keletihan...klik sini...
Danshen
Margaret
Wild Ginseng
Camelia Bee Pollen

Monascus Aloe Fiber Herbal S&P Tea

Awet Muda

 

Sila klik gambar di atas

Seri tanpa botox

 

 

 

DARAH TINGGI

Penyakit Kencing Manis

Stroke

Serangan  Jantung

Buah Pinggang

Mati Pucuk

Zakar

hamil

Kolestrol

 Sten

Danshen

Dong Chong Coa

Depuree

Halal

http://www.halal.gov.my/v3/

halal

IJN

KMM

Kebas-kebas

Dr Azizan

Dr Azizan

sakit Jantung

Harakah

Darah Tinggi

Sunnah Nabi

Mekah

Madinah

Kaya

Jutawan

Gaji besar

Jawatan Kosong

Doktor

Tasly

Dr Ravi

Facebook

Google

Yahoo

angiogram

ICU,CCU dan CHDW.

capillary

Hospital

MEMBERSIH SALURAN DARAH

herba

FDA-IND USA

China

Tasly

Tianjin

Jutawan

leader

bonus

super 5

super 25

Danshen

Dong Chong Coa

Deepure

Magarita

kaya

duit

internet marketing

sijil

harakah

Jantung bengkak

hati

kanser payu dara

ali maidin

najib

Darah tersumbat

paru-paru berair

koma

sendi sakit

sakit pinggang

sesak nafas

mati pucuk

lemah tenaga batin

pancut awal

air mani

kanser buah dada

herba untuk jantung

goaut

sakit puan

insulin

Doktor pakar

darah beku

sakit bahu

sakit tengkok

ayah

gula tinggi

senaman zakar

kaki tangan kebas-kebas

rawatan islam

tangan dan kaki bengkak

darah pekat

sembilit

kencing tak lawas

kencing berdarah

buasir

bersetubuh

sakit kepala

isteri

 

https://www.facebook.com/notes/sakit-kepala/sakit-kepala-pertanda-tumorkanker-otakmitosfakta/475367685859566

http://www.youtube.com/watch?v=3FhEaylviYo

http://ms.wikipedia.org/wiki/Buasir

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Banyakfaktorkencingberdarah/MA/Article/index_html

http://mforum2.cari.com.my/archiver/?tid-741161.html

http://www.biovco.com/?pg=ik&no=13&tjk=masalah-sembelit.php

http://herbadanpemakanan.blogspot.com/2013/07/rawatan-tekanan-darah-tinggi-kolesterol.html

http://imrannito.blogspot.com/2008/11/kaki-bengkak-ankle-edema.html

http://rawatan-islam.com/

http://popularmedicine.blogspot.com/2009/04/ubat-kebas-kebas-numbness-dalam.html

http://rahsia-zakar.blogspot.com/2008/10/senaman-tenaga-batin.html

http://drzubaidi.com/blog/?p=1720

http://www.youtube.com/watch?v=LQacllceVtw

http://intim.wordpress.com/2007/12/20/sindrom-bahu-lenguh-bukan-hanya-sakit-urat/

http://www.flickr.com/photos/fullfilth/4439527255/

http://bernama548.blogspot.com/2011/07/darah-beku-punca-sakit-kepala.html

http://drpakar.blogspot.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/Insulin

http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/06/penghidap-sakit-kanser-nk-bagi-aku.html

http://www.emedicinehealth.com/gout/page3_em.htm

http://www.herbajantung.com/

http://familymedicalcard.wordpress.com/2010/03/16/memahami-kanser-buah-dada/

http://ms.wikipedia.org/wiki/Pancutan_mani

http://urutbatin.net/2009/09/4-sebab-utama-masalah-batin-pancut-awal.html

http://ms.wikipedia.org/wiki/Lemah_tenaga_batin

http://ezany-kun.com/tanda-tanda-mati-pucuk/

https://www.facebook.com/notes/khas-untuk-jejakalelaki-kacak-tampan-bergaya/10-tanda-awal-penyakit-yang-perlu-anda-beri-perhatian/493009400714478

http://sakitpinggang.org/

http://www.youtube.com/watch?v=quxn-J_7cz4

http://ms.wikipedia.org/wiki/Koma

 

http://ms.wikipedia.org/wiki/Paru-paru_berair

http://www.orbusneich.com/?id=233

http://ms.wikipedia.org/wiki/Mohd_Najib_bin_Abdul_Razak

http://dinar2010.blogspot.com/

http://princesyahir.blogspot.com/2011/02/chapter-2550-tanda-tanda-awal-kanser.html

http://ms.wikipedia.org/wiki/Hati

http://www.ijn.com.my/

http://bm.harakahdaily.net/

http://en.wikipedia.org/wiki/Kaya

http://en.wikipedia.org/wiki/Duit

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_marketing

http://tasly.com.my/cn_certs.html

http://www.tasly.com.ph/dp.html

http://tasly.com.my/

http://en.wikipedia.org/wiki/Salvia_miltiorrhiza

http://www.moh.gov.my/

http://en.wikipedia.org/wiki/Sten

http://ms.wikipedia.org/wiki/Kolesterol

http://ms.wikipedia.org/wiki/Usaha_untuk_kehamilan_secara_semulajadi

http://ms.wikipedia.org/wiki/Burung_(slanga)

http://ms.wikipedia.org/wiki/Mati_pucuk

http://ms.wikipedia.org/wiki/Penyakit_kencing_manis

http://en.wikipedia.org/wiki/Stroke

http://id.wikipedia.org/wiki/Serangan_jantung

http://ms.wikipedia.org/wiki/Buah_pinggang

Nik aziz

http://wartamaya.blogspot.com/

subsidi gula

darah

http://batuvskayu.blogspot.com/2013/10/pas-akui-terlepas-pandang.ht

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/

http://biaqpila.blogspot.com/

 

 

 

 

 

Dari

 

Shapiee abd  karim

danshenplus@yahoo.com

019-2095164

 

 

 

 

 

 

 

25 Mercedes Untuk Di Miliki. Keterangan Lanjut

 

 

 

 

PRODUK LAIN YANG MENDAPAT SAMBUTAN.

 

Dapatkannya Sekarang!.

 

DRII

Dapatkan kulit yang cantik  menawan. DRII merupakan satu evolusi baru dalam dunia penjagaan kulit  dan kesihatan masa kini. satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan  wanita dan lelaki..klik sini

 

 

 

Aura Genius

Aura Genius adalah satu-satunya formula istemewa yang mampu membangunkan SQ (Spititual Inteligence) iaitu kecerdasan kerohanian anak anda yang tinggi disamping membina membina personali yang unggul...klik sini..

 

 

 

RXlite

Langsing dengan RXlite

MUDAH LAZAT BERKESAN..

RxLite boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet seimbang harian anda. RxLite akan membantu menambah

 tenaga, mengurangkan rasa lapar, menambah protein dan kalsium dalam tubuh badan.   klik sini..

 


 

Higoat

Susu terbaik Selepas Susu Ibu

  • Menguatkan sistem imunisasi
    Meningkatkan daya peka & tumpuan
    Melancarkan penghadaman dan usus

  • Membantu mengubati Kanser, Demam Kuning. Gastrik, Asma (Lelah),

  • Penyakit Kulit, Ulser, Sukar Tidur dll..
    Mengimbangi gula dalam darah
    Tidak sebabkan kahak
  • Awet muda......klik sini.
     
     
     
     
     
     
     

 

  BSY Black Hair Magic

Mengatasi Masalah rambut

Mengatasi masalah rambut gugur, merawat uban, gatal kulit kepala & menyihatkan akar rambut, ia akan menghitamkan rambut anda dengan penggunaan kali pertama sahaja.Boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja, memastikan anda kelihatan muda dan berwajah baru.  Produk ini juga telah mendapat kelulusan sijil halal dan selamat digunakan ....  klik sini.

 

 

 

 

 

 

Matsa

 Merangsang kemahiran menimbulkan minat dalam subjek Matematik & Sains

Matsa merupakan rumusan pemakanan berasaskan sains homeopati yang berperanan merangsang aktiviti hemisfera kiri otak, terutamanya yang melibatkan proses pemikiran sains dan matematik...klik sini..
 

 

 

 

 

 

Magicryst

Semburan Anti Bau Badan Memberi Perlindungan Menakjubkan Semburan Tanpa Pewangi Formulasi Mencegah Bau Badan Secara Semulajadi...

klik sini...

 

 

 

 

 

 

Salindah

"Inginkan Rahsia
Bersalin Mudah dan
Lahirkan Anak Pintar,
Cergas dan Sihat"

....klik sini...

 

 

 

 

 

 

 

 

Slim Diet SDII

 Formula pelangsingan badan terpantas didunia.

Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK.. klik sini..

 

 

 

 

 

 

Aura Seri

Rahsia Kesempurnaan.....Jenama Pilihan...Terus Mengungguli Pasaran Antarabangsa.  Revolosi Kecantikan  Melalui Teknik Pencerahan Aura Menggunakan "Energy Aromatherapy Science"     Aura Seri menyempurnakan penampilan mu dan menyerlahkan personaliti diri mu yang sebenar...

klik sini..

 

 

 

 

 

 

 

aura seri nur

Percuma Pelan Perlindungan Wanita Bernilai RM10,000.00

Aura Seri Nur iaitu produk yang mempunyai pakej segar dan baru yang diformulasikan hanya untuk wanita. Khasiat dan kualitinya sama seperti produk Aura Seri sebelum ini tapi ianya dikhaskan untuk wanita. klik sini..

 

 

 

 

 

 

 

Susu Alpha Lipid.

Susu Colostrom terbaik.

Alpha Lipid Lifeline™ dapat Meningkatkan daya tahan badan melawan penyakit dan dijamin HALAL. Susu Alpha Lipid Lifeline™ adalah kolustrum kuality tinggi (grade10) dengan formula unit lebih mudah diserap cepat dan berkesan 100% ke dalam system penghadaman berbanding kolostrum jenama lain.....klik sini..

 

 

 

 

 

 

Jus Mate 5

Jus Diet Mate 5 merupakan satu revolusi baru di dalam produk diet di mana formula yang ditemui begitu effektif di dalam mengatasi masalah kegemukan. Jus Diet Mate 5 formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak......klik sini..

 

 

 

 

 

 

Examo CKM 500

Pemakanan Terbaik untuk minda terbukti sejak 1978

EXAMO-CKM 500 adalah sejenis makanan yang memberikan nutrien untuk saraf bagi

 memulihkan kesegaran otak. Ia dapat merawat masalah saraf dan mental; takut, cemas, runsing; memberi keyakinan dan membangkitkan semangat. Ia dapat menguatkan daya berfikir dan mencerdaskan akal serta membaiki daya tumpuan, menghapuskan letih lesu, serabut fikiran dan kelesuan otak..

..klik sini..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coklat Minda

Makan coklatpun boleh jadi bijak

Khasiat:

Mencergaskan minda

Meningkatkan ingatan

Fikiran terasa segar

Mudah mengimbas kembali pelajaran

Lebih bersemangat dan bersikap positif ...klik sini...

 

 

 

 

 

 

 

 

Jus Tuk Guru

Jus Tok Guru merupakan gabungan makanan sunnah yang disebut di dalam Al- Quran dan Hadith :-
  • Untuk menambahkan tenaga
  • Untuk mencantikkan kulit
  • Mengatasi rasa mengantuk dan
  •  keletihan...klik sini...
Danshen
Margaret
Wild Ginseng
Camelia Bee Pollen

Monascus Aloe Fiber Herbal S&P Tea

Awet Muda

 

Sila klik gambar di atas

Seri tanpa botox

 Salindah Rahsia Pemakanan Ibu Hamil Dan Anak Pintar

Klik grafik utk ke web site SALINDAH

 

Cantik Dan Berseri Tanpa Pembedahan Atau Botox

Klik grafik utk ke web site AURA SERI

 

 

RM 7.00

(Tidak masuk harga pengangkutan)

KERUSI TADIKA

Hubungi

Kemuncak Sejagat Kajang Sdn. Bhd.

03-87371164       h/p 019-2095164(Shapiee)

 

 

 

Hubungi Kami Sekarang Untuk Mendapatkan Perkhidmatan Berikut:-

1.   Income Tax

2.   Perakaunan / Simpan Kira-Kira

3.   Audit Syarikat Sdn Bhd

4.  Tubuh Syarikat Sdn Bhd / Berhad

5.    Setiausaha Syarikat Sdn. Bhd / Berhad

6.    Khidmat Perkeranian

7.   Penghantaran / Terima Fax

8.   Menyediakan Syarikat Tertubuh Untuk Kegunaan Segera

9.   Penyediaan Akaun & Lapuran Tahunan Berkomputer

10.   Pendaftaran /Pembaharuan /Penambahan Bidang  Kementerian Kewangan MOF.SSM (ROB & ROC)

 

HUBUNGI:

SINAR TAX & MANAGEMENT SERVICES

 14A, Tkt 1, Jln Tun Abdul Aziz, 43000 Kajang, Selangor

Tel: 03-87371164/03-87365309 Fax : 03-87346062

H/P : 019-2095164 / 017-6531512

Sebelahan Bank CIMB Kajang Atas Seven Eleven