Call Sekarang.

  Shapie  019-209 5164

  Arpah   017 653 1512

 

Peringatan

Mencegah Adalah Lebih Baik Dari Merawat.

 

 

Kaki DiSerang Kencing Manis.

 

kencing manis

Salur darah ke ibu jari telah tersumbat, oleh itu darah beroksigen dan zat makanan tidak  dapat disalurkan ke ibu kaki tersebut.  Sel-sel  sedikit demi sedikit akan mati.

 
Tanda: Kaki selalu Kebas
 
Bagaimana Untuk engatasinya?

DiSerang Penyakit Jantung.

Salur darah ke Jantung Telah Tersumbat.Oleh itu darah beroksigen dan zat makanan tidak  dapat disalurkan ke Jantong.  Sel-sel  sedikit  demi sedikt akan mati.Penyakit Jantung akan mudah serang kita.

Tanda: Sakit Dada Yang Amat Sangat.

Bagaimana Untuk
Mengatasinya?

Diserang Sakit Buah Pinggang

 

Buah pinggang rosak kerana darah beroksigen tidak dapat di salurkan ke buah pinggang.Salur darah tersumbat.

 

Tanda: Kencing Tak Lawas

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 
Sila baca keterangan selanjutnya,
 
 
STENT

Sten Di Masukkan dalam salur Darah.

Kolestrol Tetap Kekal Dalam Salur Darah.

Adakah Sumbatan Akan Berlaku Lagi?

Bagaimana Untuk Atasi?

Salur Darah Di Jantung Tersumbat.

 

Penggunaan Stent

Salur Darah dapat di besarkan .

Adakah Sumbatan Akan Berlaku Lagi?

Bagaimana Untuk Atasi?

 

 Pengunaan Sten di Jantung

 

 

 
 

Strok.

Salur darah ke otak telah tersumbat.(Dalam Bulatan).

Tanda-tanda awal strok ialah

1) Tidak dapat bertutur dengan lancar.

2.Sakit kepala yang mendadak dan berpanjangan

3)Kebas dan rasa tebal sebahagian muka.

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 

 

 

 

 

 

Salur Darah Mula Tersumbat.Darah Tidak lancar.Tangan mula kebas-kebas.

 

 

 

Salur Darah Telah Bersih  Setelah Mengambil Danshen

 

 

 

 

 

Apakah Perlu Kita Buat Untuk Membersihkan Salur Darah Kita?

Banyak penyakit adalah disebabkan oleh salur darah tersumbat.

 

Sijil Halal

 

"Herba Penawar Jantung"

No Pendaftaran

Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM)

A861380224

(Di Labelkan Pada Setiap Botol)

 

 

 

"Penguat Buah

Pinggang."

 

No Pendaftaran

Kementerian Kesihatan Malaysia (KMM)

A937074647

(Di Labelkan Pada Setiap Botol)

 

 

 

Salur darah Zakar Tersumbat

Tahukah anda apakah tanda-tanda awal mati pucuk?.

Apabila  organ seks lelaki tidak menegang di awal  pagi ketika tuannya masih  tidur. Ia adalah tanda 
tanda  awal mati pucuk.

Gambar rajah di sebelah menunjukkan wujudnya banyak salurdarah di organ seks lelaki.

Bagaimana Untuk Mengatasinya?
 
 
 

Testimoni 1

Kena serangan jantung pada umur 34

 

 tahun.Sekarang dah baik.

 

Saya terkena serangan jantung pada tahun 2007 ketika itu umur 34 tahun kerana 2 saluran didapati tersumbat dan telah menjalani rawatan angiogram sebanyak 2 kali. Dalam  2 tahun selepas terkena serangan jantung kesihatan saya merosot teruk dan selalu keluar masuk  wad seperti ICU,CCU dan CHDW.

 

Pada Oktober 2009 saya diperkenalkan "Herba Penawar Jantung" yang boleh membantu mencuci saluran darah tersumbat dan aktif sehingga saluran yang paling halus (capillary).

 

Pada mulanya saya tidak percaya tapi selepas mengambilnya lebih kurang sebulan saya terus berhenti semua ubat-ubat Hospital setelah banyak perubahan positif yang berlaku dalam kesihatan saya.

 

Di sini ingin saya berkongsi dengan semua orang bagaimana "Herba Penawar Jantung" ini berfungsi dan menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik

Sepanjang saya mengidap jantung koronari, saya belum pernah terjumpa produk 'MEMBERSIH SALURAN DARAH' . Ini satu-satunya produk herba yang dapat membantu membersih saluran darah yang terdapat di pasaran pada masa ini dan ia bebas dari dadah, mendapat kelulusan daripada FDA-IND USA (Food and Drug Admintration, Amerika Syarikat)  iaitu produk herba pertama China yang mendapat pengiktirafan ini.

 

Ia mengubah pesepsi kehidupan saya sebagai pesakit koronari  di mana selama ini saya hanya bergantung kepada ubat-ubat yang dibekalkan dari Hospital tetapi ia tetap juga tidak memberi penyelesaian  sepenuhnya dalam masalah kesihatan  saya kerana masih sakit dada dan cepat penat akibat saluran masih tersumbat, segala-galanya telah berubah apabila saya mengamalkan makan "Herba Penawar Jantung" sehingga saluran darah saya tidak lagi tersumbat dan mampu menjalani kehidupan sebenar  seperti orang yang sihat

 

Alhamdulillah syukur kepada tuhan, semoga lepas ini saya dapat membantu insan lain pulak."Herba Penawar Jantung" boleh diambil bersama ubatan hospital dan produk tambahan lain. Ia juga membantu membuka saluran darah anda yang tersumbat , sehingga darah yang dipam keluar dari jantung dapat membawa oksigen, zat-zat makan, zat-zat ubat atau suplimen sampai ke tempat yang memerlukan rawatan (sel-sel)

 

Ramai pesakit bila makan ubat atau suplimen tapi penyakit tidak sembuh maka mereka salahkan ubat, sebenarnya bukan salah ubat yang tak baik tapi zat ubat itu tak sampai kepada sel sel kerana saluran darah anda tersumbat

Dengan kandungan kolestrol dan gula yang tinggi menyebabkan darah cepat beku,  bila darah pekat di samping saluran yang menjadi sempit sehinggalah lama kelamaan saluran  darah kita akan tertutup terus menyebabkan  penggumpalan  (atherosklerosis) itu berlaku di dalam saluran darah, jika ia berlaku di dalam saluran ke jantung, anda akan mengalami serangan jantung.

 

Jika sekatan itu berlaku di dalam saluran yg membekalkan ke otak, anda akan mengalami strok. Atherosklerosis ialah penyakit yg menyerang secara senyap-senyap dan tanpa sebarang gejala.

 

Seseorang mungkin tidak menyedari yg dia mempunyai masalah ini sehingga sesuatu kejadian dramatik berlaku........seperti serangan jantung dan strok. Ia berlaku dalam senyap-senyap,tetapi seringkali membawa maut.

 

"Herba Penawar Jantung" telah dipatenkan, mendapat kelulusan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan halal, penggunanya di seluruh dunia melebihi 200 juta orang dan melebihi 40 negara, ia telah membantu ramai pesakit yang berkaitan saluran darah (kardiovaskular).

 

Saluran tersumbat adalah masalah akar umbi yang perlu diselesaikan supaya  peredaran darah anda lancar sehingga anda dapat mengelak daripada penyakit-penyakit merbahaya.

 

Bila pesakit mengambil "Herba Penawar Jantung" disamping ia mencuci atau membersihkan saluran darah secara tak langsung ia akan mencairkan dan mengembangkan arteri koronari , menambahkan kadar pengaliran darah dan membaiki pengedaran mikro sehingga anda mendapat oksigen yang cukup dan peredaran darah yang sangat baik dan lancar.

 

"Herba Penawar Jantung" juga berfungsi sama seperti ubat inspirin iaitu mampu mencairkan darah dan juga menjaga paras kolestrol anda. Ia sangat berkesan terhadap pencegahan dan perawatan penyakit jantung serta penyakit yang berkaitan dengan pengedaran darah.

 

Kajian klinikal juga membukti kan "Herba Penawar Jantung" boleh digunakan untuk mengelak seseorang dari terkena serangan jantung dan strok dengan memberi 6-8 kapsul di letakkan dibawah lidah.

Kepada orang yang sihat, anda masih ada pilihan dalam kesihatan anda.......jadi renung-renungkan lah masa depan kesihatan anda.................Apakah 5-10 tahun akan datang anda pasti, anda tidak kena penyakit jantung atau strok atau darah tinggi atau kencing manis????

 

Cuba anda fikir sejenak........di kalangan rakan-rakan, saudara mara anda yang berumur 35 ke atas, hanya berapa orang yang bebas dari penyakit seperti di atas, selepas saya terkena serangan jantung, banyak perkara rutin harian saya tak mampu hendak lakukan dan saya mengalami truma yang sangat teruk sehingga hilang kenyakinan diri bila saya lihat sendiri ketika berada dalam Wad di Hospital di mana ramai orang meninggal dunisaya tidak boleh lupa sejarah itu bila pesakit yang di depan dan di tepi katil saya meninggal antaranya sebab strok, kanser hati dan organ tak berfungsi.

 

"MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI"

"Hampir separuh daripada semua kematian akibat serangan jantung berlaku semasa serangan yang pertama dan sebelum rawatan dapat dimulakan (Tak pernah membuat pemeriksaan kesihatan kerana menganggap diri sihat). Oleh itu, pencegahan adalah suatu perkara yang mesti dilakukan."

* Artikel ini adalah sebagai maklumat sahaja, Sila berjumpa Doktor bertauliah untuk memperolehi maklumat yang lebih tepat *

 

 
 
 
Testimoni 2
 
 
Hadapi  darah tinggi. Hanya Allah sahaja tahu
 
 bertapa seksa nya sakit ini.
 

PRODUK DIGUNAKAN     : "Herba Penawar Jantung" & Penguat Buah Pinggang

 

Saya mengalami masalah tekanan darah tinggi, setelah dipujuk oleh doktor akhirnya saya bersetuju untuk memulakan mengambil ACEPRIL ( lisinopril ) 20mg bermula pada November 2009.

Sebenarnya memang susah untuk saya memulakan rawatan memakan ubat DARAH TINGGI ini, kerana memang diketahui saya akan bergantung kepada ubat ini seumur hidup saya.

Memikirkan umur yang masih muda dan risiko kepada BUAH PINGGANG, STROK, SAKIT JANTUNG dan sebagainya akhirnya saya REDHA untuk memakan ubat darah tinggi ini. Tekanan darah saya pada masa tersebut ialah 160 SYS. dan 100 DIA.

 

Dipendekkan cerita, setelah memakan ACEPRIL, saya sentiasa melayari internet mencari maklumat mengenai ubat yang saya makan dan juga alternatif kepada menyelesaikan masalah tekanan darah tinggi saya.

Memang menjadi lumrah manusia MENCARI PELBAGAI UBAT APABILA DISAHKAN BERPENYAKIT DAN JARANG SANGAT YANG MENCEGAH SEBELUMNYA.

Akhirnya saya berjumpa dengan "Herba Penawar Jantung". HANYA ORANG YANG SAKIT MEMAHAMI NIKMATNYA SIHAT. Bermacam-macam perkara bermain difikiran apabila disahkan mengidapi penyakit.

 

Alhamdulillah sehingga testimoni ini ditulis saya baru sahaja memakan botol yang ke-3 "Herba Penawar Jantung" dan botol yang pertama PENGUAT BUAH PINGGANG.

Setiap hari saya mengambil bacaan tekanan darah saya secara purata tekanan darah saya kini  kurang dari 130 SYS. dan kurang dari 80 DIA. ...

 

Alhamdulillah sudah hampir 3 minggu juga saya tidak memakan ACEPRIL... kini saya mula menjaga makan, lebih kerab bersenam dan sangat-sangat concerned tentang kesihatan.

Produk ini merupakan 100% HERBA, mempunyai sijil halal dan mendapat KELULUSAN dari Kementerian Kesihatan Malaysia
 

Sekian......dari

CIKGU MIZAY

 

 

 

Testimoni 3

 Kencing manis dapat di atasi .

PENYAKIT : LUKA DI KAKI AKIBAT KENCING MANIS

PRODUK : "Herba Penawar Jantung" DAN "Penguat Buah Pinggang."

Saya mula-mula di perkenal produk ini saya tidak percaya , sebab sebelum saya telah mengguna bermacam produk untuk kaki yg luka akibat kencing manis, tapi tidak baik. Jadi saya beranggapan produk ini pon adalah sama seperti yang lain.

Sebelum ini saya hanya terima rawatan susulan untuk luka kaki saya di hospital Sungai Petani, oleh kerana tidak sanggup tunggu terlama untuk sampai ke temujanji yang telah ditetapkan oleh pihak hospital , saya pon membuat keputusan menerima rawatan di Hospital Swasta dengan bayaran RM2500, tapi selepas sebulan kaki saya tidak baik sepenuhnya lagi.

Sehingga saya di perkenalkan produk TASLY iaitu "Herba Penawar Jantung" dan "Penguat Buah Pinggang.", bila sudah tiada pilihan lagi , saya mengambil keputusan untuk mencuba produk ini.

Apa mengejutkan saya kaki saya yang luka masuk saja hari ke empat tempat nanah saya dah nampak darah. Selepas saya terus mengambil produk sehingga sebulan lebih luka saya baik sepenuhnya.

Selama ini memang hari-hari saya makan ubat , pemeriksaan pon saya pergi ikut temujanji, tapi kaki saya juga tak baik , sekarang saya baru faham sebab apa tak baik...............UBAT YG SAYA MAKAN SELAMA INI TIDAK SAMPAI KE TEMPAT YANG LUKA ITU KERANA SALURAN TERSUMBAT AKIBAT KANDUNGAN KOLESTROL DAN GULA YANG TINGGI.

 Bila Tersumbat bukan saja bekalan ubat tak sampai, DARAH,OKSIGEN,ZAT MAKANAN pon tak sampai, patut lah saya selalu rasa kaki saya kebas.

Sekarang saya sangat faham , selepas ambil "Herba Penawar Jantung" ia memcuci saluran arteri dan kapilari saya sehingga tempat luka terima darah , oksigen ,zat makanan dan zat2 ubat. Dan "Penguat Buah Pinggang."ia selain membuang toksin dalam badan ia juga membina semula sel-sel yang mati dan membaik pulih sarah-sarah mikro iaitu tempat berlakunya pertukaran oksigen kepada sel-sel.

Kesimpulannya BUKAN UBAT YG SAYA MAKAN SELAMA INI TIDAK BAIK TAPI  TAK SAMPAI ke tempat luka itu.

Sekarang kaki saya baik sepenuh nya.

Mak lang (Sungai Petani Kedah)

 

 

 

 

Testimoni 4

 
Sakit kulit saya dapat di kurangkan

Penyakit Kulit

Saya mengalami penyakit kulit ni lebih kurang 5 tahun. Beberapakali telah berjumpa doktor HBKL untuk menyelesaikan masalah, dan saya juga telah di rujuk ke doktor pakar kulit.

Tapi ubat dan krim (sapu) yang di beri oleh doktor tidak memberi perubahan pada kulit  saya ini.

Saya juga ada mencuba jus dari buah mengkudu dan pria  yang di beli dipasar, di kisar  dan dijadikan jus untuk diminum selama beberapa tahun.

Sehingga lah doktor menasihati saya untuk berhenti mengambil jus pria itu kerana takut minum melebihi dos dan boleh menyebabkan kerosakan buah pinggang.

Jadi saya tidak putus asa dan mencuba juga produk lain, makanan tambahan  dan ada juga beli kat kedai cina sing seh.

Pada suatu hari saya di perkenalkan "Herba Penawar Jantung" DAN "Penguat Buah Pinggang.", anak saya minta saya mencuba produk ini , dan saya pon hanya ikut permintaan dia, sebab dia kata tak sanggup tengok kaki tangan saya itu kekadang GATALNYA sangat teruk.

Lebih kurang sebulan saya mengambil "Herba Penawar Jantung" dan "Penguat Buah Pinggang.", memang nampak perubahan ketara di kaki dan tangan saya. Saya mengucapkan terima kasih kepada anak saya.

 

 

 

 

Testimoni 5

 

Period saya  dah stabil.Tak perlu risau lagi

Penyakit : Senggugut (period pain)

Produk : Kapsul Margaret Plus

Saya mempunyai masalah senggugut (period pain) yang sangat sangat teruk. Perkara telah berlarutan sudah lama. bila saya datang bulan memang rasa sakit yang amat sangat, kekadang rasa macam usus perut nak terburai keluar, penah pitam, kalau m.c jangan cerita lah selalu sangat.

Alhamdullilah saya dapat suami yang sabar dan mengambil berat tentang saya , banyak kali juga dia pon terpaksa ambik cuti atau pegi keje lambat bila saya datang bulan. Kekadang sakit sampai ke hari ke 3. Suami saya pon dah berusaha mencari ubat atau penyelesai ini, tapi belum bertemu yang betul-betul selesai masalah ini datang bulan ini.

Selepas saya bertemu produk KAPSUL MARGARET PLUS ini yg fungsi utamanya untuk membetulkan hormon estrogen yg tak seimbang, atur semula masalah jadual datang bulan yg tak menentu, ia telah memberi penyelesaian dalan masalah kewanitaan saya.

Terima kasih kepada Tasly dan saya bersyukur kepada tuhan akhirnya saya jumpa penyelesaian dalam masalah saya ini, orang yang paling gembira pada masa ini adalah suami saya kerana, selama ini dia yang jadi mangsa bila saya datang bulan, dia kena uruskan semua hal rumahtangga.

Perkembangan terbaru selepas 2 bulan makan margaret , saya tak perasan rupa-rupanya peroid saya dah datang. Langsung tak rasa sakit seperti tak percaya.

Puan aya (Ampang)

 

 

 

 

Testimoni 6

Segala puji hanya untuk Allah.

Stroke saya dah berkurangan

 

Pesakit : Angin Ahmar (Stroke)

Produk : "Herba Penawar Jantung" Dan B.Cleansing

Pada tahun 2003 ketika itu umur saya 37 tahun saya telah mengalami penyakit stroke. Pada mulanya saya tidak tahu saya diserang stroke memandangkan saya diantara orang-orang yang sihat dan tidak pernah mengalami penyakit yang serious sebelumnya.

Setelah seminggu saya dihospital, baru doktor mengesahkan saya terkena stroke.  Selama hampir sebulan saya dihospital dan tidak boleh berjalan tanpa bantuan kerusi roda atau tongkat.
 
Hari demi hari dihospital adalah hari-hari yang amat mencemaskan buat saya. Satu persatu penyakit baru yang lain mula saya alami ketika itu. Semangat saya berkurangan untuk hidup seperti orang biasa.
 
Tambahan lagi kebanyakan rakan  yang datang menziarahi mengatakan saya akan diserang stroke untuk kali kedua, ketiga seterusnya dan boleh membawa kematian. Cuma isteri saya serta keluarga dapat memberikan saya sedikit kekuatan.

Saya sentiasa rasa pening, pelupa dan hilang imbangan badan. Sebelah kanan badan kurang terasa bila disentuh atau dicubit. Berpeluh pun sebelah badan sahaja, kerap kali terasa semacam luka-luka pedih didalam urat saraf saya.
 
Tengkuk serta belakang saya terasa amat berat serta menebal, Pandangan mata saya sering terganggu. Ubat hospital yang saya makan hanya mampu mengurangkan sakit tetapi susah untuk menyembuhkan.

Kini sudah hampir 7 tahun saya diserang stroke dan penyembuhan penyakit saya  begitu perlahan sekali.
 
Saya berasa yakin dan mula mengambil "Herba Penawar Jantung" dan B-CLEANSING.
Saya agak teruja apabila kesihatan saya tanpa disedari bertambah baik, badan saya terasa begitu ringan, pergerakan kaki saya bertambah kuat dan mantap walaupun baru ketika itu, hanya SEMINGGU memakan "Herba Penawar Jantung"
 
 
Saya terus memakannya sehingga kini penyakit saya telah banyak beransur sembuh .

Ketika testimoni ini ditulis, saya baru memakan "Herba Penawar Jantung" untuk botol yang KEDUA. Saya hanya memakan 2 kapsul sehari sebelum makan malam dan sebungkus B-Cleansing sebelum tidur.

Saya begitu gembira sekali lebih-lebih lagi diwaktu pagi semasa bangun tidur. Rasa hendak pitam yang saya alami ketika bangun dari duduk mencangkung yang lama pun sudah tiada lagi.

Isteri dan anak saya juga mengambil "Herba Penawar Jantung" sebagai langkah pencegahan.

Saya menjangkakan banyak lagi penyembuhan kepada saya selepas ini, Insyallah. Saya amat bersyukur kepada ALLAH SWT kerana mempertemukan saya dengan "Herba Penawar Jantung"
 
Nasihat saya kepada anda, peliharalah kesihatan kerana kesihatan adalah kekayaan yang tidak ternilai harganya dan jangan lupa penyakit merbahaya yang sentiasa menimpa orang lain juga tidak mustahil boleh menimpa kita suatu hari nanti.
 
Ambil lah produk "Herba Penawar Jantung"kerana ia berupaya merawati PEMBULUH DARAH kita.
Sekian, Terima kasih.
 

En man (Ipoh Perak)

 

 

 

"Manusia perlukan Makanan Untuk Hidup.

 Organ-organ kita perlukan apa untuk hidup?

  Darah

Bagaimana darah dihantar ke  kita.?Salur

 darah.Apakah terjadi jika salur darah kita

 tersumbat.?

 

Ceriakan Hidup anda Sekarang!. Setiap Penyakit Ada Ubatnya.  Kini Anda

 Sudah Jumpa  Penawarnya. Daripada Kajian Klinikal 9 daripada 10

 Penguna Menyatakan Mereka Bertambah Sihat .

Anda Pasti Mahu Mencubanya.

Daripada: Shapiee


Salam sejahtera .

Adakah anda seringkali merasa cepat letih, tercungap-cungap menaiki tangga, Tangan dan  kaki terasa sejuk-sejuk dan kebas, berpeluh-peluh walaupun cuaca sangat panas?. Atau pasangan anda sering mengeluh kerana anda kurang bertenaga?Jika anda mempunyai kesan-kesan di atas bermakna salur darah atau urat saraf anda bermasalah.
 
Apabila kita meningkat usia salur  darah kita akan dipenohi dengan kelestrol,plak dan toksik.Apabila salur darah kita tidak  dibersihkan maka aliran darah pun tidak lancar. Bekalan darah tidak dapat di bekalkan  ke organ-organ. Sel-sel akan mati.
 

 

 

 

 

 

Bagaimana Keadaan Salur Darah

 

Sebelum Pengambilan "Herba Penawar Jantung"

 

(Pembersih Saluran Darah)


Apabila umur meningkat 30 tahun ke atas pembentukkan kelostrol sudah mula

 

 terbentuk. Corak permakanan seperti makanan segera, tanpa bersenam dan selalu

 

 keadaan stress akan menyebabkan  tahap kesihatan kita menurun.Rajah di bawah

 

 menunjukan keadaan saluran darah yang hampir tersumbat .Tindakan mesti di ambil

 

 supaya saluran yang tersumbat dapat dibersihkan.Jika kita lambat bertindak organ-

 

organ kita akan kurang mendapat bekalan oksijen dan zat-zat makanan. Akibatnya

 

 organ-organ kita akan tidak sihat dan kurang berfungsi. Akhirnya kita akan mudah di

 

 serang penyakit.

 

 

 

 

Bagaimana Keadaan Salur Darah

 

 

Selepas Pengambilan "Herba Penawar Jantung"

 

 

(Pembersih Salur Darah)


Salur darah akan kelihatan bersih dan tiada lagi kelosterol. Darah dapat

 

 mengalir dengan mudah .Darah akan membawa oksigen dan zat-zat makanan

 

ke organ seperti jantung, buah pinggang atau hati. Oleh itu organ-organ kita

 

 akan sentiasa sihat.

 

Tahukah anda ???


 

1 dalam 4 orang akan mengidap Kanser dan Penyakit Kronik
 

3 Juta rakyat Malaysia dalam golongan Obesiti.
 

800 ribu rakyat Malaysia mengidap Kencing Manis
 

Sakit Jantung merupakan pembunuh no 1 Dunia
 

Kebanyakan orang meninggal dunia disebabkan oleh stress
 

Ramai orang yang mati pucuk tapi malu mendapat rawatan.
 
 

 

Apakah Penyakit  Yang disebabkan

Oleh Penyumbatan Salur darah?

Jantung

1.Penyakit Jantung Koronari

2.SeranganJantung

Otak

1.Matinya Jaringan Otak (Strok)

2.Pendarahan Otak

Ginjal

1.Kegagalan Ginjal berfungsi dengan baik

2.Darah Tinggi

Mata

1.Rabun

Kaki

1.Komplikasi Diabetes

2.Luka Lama Sukar Sembuh

Saraf

 

1.Kebas

2.Lumpuh

Organ Sek Lelaki

1.Mati pucuk

 

 

 

Adakah Anda Mempunyai Simptom-simptom di

 bawah?

Tanda-tanda di bawah menunjukkan salur darah kita bermasalah

 

sakit jantung

Perasaan pengap pada bahagian dada.

sakit jantung

Berasa Cemas

sakit jantung

Berasa menggelabah?

sakit jantung

Sesak Nafas?

sakit jantung

Daya ingatan menurun?

sakit jantung

Tidak tidur lena

sakit jantung

Sakit atau Pening Kepala?

sakit jantung

Kaki dan Tangan berasa Kebas?

sakit jantung

Kepala berat sebelah

sakit jantung

Sakit Kepala pada bahagian belakang kepala

sakit jantung

Sakit tengkuk terutama waktu bangun dari tidur.

sakit jantung

Migrain

sakit jantung

Bunyi Berdesing di telinga

 

 

 

Satu Penemuan Yang Heboh Diperkatakan Di

 dalam Media Antarabangsa Tentang

 

"Herba Penawar Jantung"

(Pembersih Salur Darah)

 

Apakah Kelebihan "Herba Penawar Jantung".

(Pembersih Salur Darah)


Melancarkan saluran darah termasuk pembuluh darah.


Mencegah kerosakan pembuluh darah dan penyumbatan.


Mencegah pembentukan Atherosclerosis.


Mengurangi Kepekatan darah.


Mengawal sistem pembekuan darah dan mempercepatkan proses pemecahan bekuan darah(fibrinolisis).


Mengurangi ketegangan arteri koronari sehingga jantung mendapatkan aliran darah yang sempurna.


Mencegah kerosakan dinding pembuluh darah, sehingga tidak terjadi timbunan lemak.

 

 

 

 

Apakah Manfaat Utama

"Herba Penawar Jantung"

Pembersih Salur Darah


Menguatkan Tenaga Dalaman Lelaki Atau Perempuan.
 


Menghalang Penyakit Jantung Koronari.
 


Melancarkan Peredaran Darah yang mengakibatkan STROK.
 


Pembersihkan Saluran Darah dan melindungi Jantung.
 


Menurunkan Paras Kolesterol.
 


Menghalang  Komplikasi DIABETES.Menjaga kesihatan Mata dan Fungsi Ginjal.
 


Melindungi Sel hati.
 

 

 

 

Apakah bukti Kajian Klinikal ke atas

"Herba Penawar Jantung" ?

(Pembersih Salur Darah)


 


Pada tahun 1992, telah dilakukan kajian Klinikal di 3 (tiga) hospital di China

1. Genereal Hospital of the Chinese People's Liberation army.
2. Hospital of the Tianjin Traditional Chinese Medical College.
3. General Hospital of Beijing.
 


Melalui Kajian tersebut responden adalah

- 157 pesakit Jantung Koronari
-  22 pesakit Jantung
-  38 pesakit Darah Tinggi
-  16 pesakit Diabetes
dan semua orang mengeluh sakit dada (angina).
 


Hasil Kajian Klinikal Menunjukan

95.3% yang telah di beri DANSHEN menyatakan:-
Serangan Jantung terasa berkurangan.
Kelainan Elektro Kardio Grafi berkurangan.
Kadar Kolestrol berkurangan.
Sakit Dada berkurangan.
 

 

 

 

Apakah kandungan

 

"Herba Penawar Jantung" ?

 

(Pembersih Saluran Darah)

 


 

Danshen  selalu digunakan dalam perubatan Cina, rasanya pahit. Ia berkesan dalam mengurangkan kesakitan, memperbaiki peredaran darah dan mengurangkan tekanan. Juga digunakan untuk melegakan kesakitan haid, sakit dada dan abdomen, serta untuk mengurangkan kerisauan dan insomnia, hepatosplenomegali dan angina pektoris.
 

Notoginseng, berfungsi dalam menghentikan pendarahan dan menghilangkan kesakitan. Notoginseng, berfungsi dalam menghentikan pendarahan dan menghilangkan kesakitan. 

 Radix astragali pula berfungsi dalam mengekalkan tenaga vital dan membantu proses urinasi.

roseewood

Roseewood pula memperbaiki peredaran darah dengan mencegah pembentukan bekuan darah.
 

 

 

 

 

 

"Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah)  merupakan satu perubatan Cina Tradisional yang berharga dan moden, terbukti berkesan dalam penjagaan fungsi normal endotelium salur darah.

 

Pengambilan "Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah) untuk suatu jangka masa yang panjang telah terbukti dapat mencegah koronari dan penyakit kardiovaskular yang lain.

Justeru itu, "Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah) mempunyai kesan yang baik  atas penjagaan jantung. Penyelidikan klinikal menunjukan :-

1)    40.2% pesakit menyatakan "Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah)  dapat mengurangkan kesakitan dengan segera .

2)   48% pesakit menyatakan
"Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah) berjaya memberhentikan  angin pektoris dalam masa 3-8 minit. dengan pengambilan "Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah) secara sublingual.

3)    Tambahan pula, aplikasi klinikal menunjukan  "Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah)  dapat memberi kesan segera seperti nitrogliserin, oleh itu
"Herba Penawar Jantung"  (Pembersih Saluran Darah) boleh digunakan semasa kecemasan.

Aplikasi kinikal selama sepuluh tahun telah membuktikan  bahawa
"Herba Penawar Jantung"  (Pembersih Saluran Darah) mempunyai kesan baik atas pencegahan penyakit jantung  koronari dan angina pektoris.

"Herba Penawar Jantung" (Pembersih Saluran Darah) juga mempunyai kesan baik atas penyakit lain seperti sindrom metabolik, oleh itu ia dapat berfungsi dalam penjagaan fungsi jantung dan mempunyai terapeutik atas penyakit jantung.

Spesikasi: 250 X 30 Kapsul

Dosej: 1-2 kali sehari, setiap kali 2 kapsul dan diambil bersama-sama air suam sebelum makan.

 

 

TAHUKAH ANDA JIKA "Herba Penawar Jantung"

DI AMBIL BERSAMA

DONG CHONG CAO

KESAN PENYEMBUHAN AKAN LEBIH CEPAT BERLAKU.

 

APAKAH ITU DONG CHONG CAO

Dong Chong Cao mengandungi bahan-bahan aktif  seperti asid amino, polisakarida, kordisepin, asid kordiseptik, orgosterol, adesosina, SOD dan elemen-elemen surih.

Produk ini  diperbuat daripad bahan herba  semulajadi. Ia dapat membantu kita untuk menyediakawal sistem imun.

Ia juga tidak mengandungi  apa-apa bahan  hormon. Ia juga amat berguna untuk menambahkan sistem imun organisma dan memperbaiki fubgis buah pinggang.

 

FUNGSI UTAMA DONG CHONG CAO

1. Berfungsi dalam pengawalaturan secara berterusan.

2. Menyeimbangkan dalaman badan yang berkait dengan "yin dan "yang"

3. Kuasa penyembuhan yang baik.

 4. Meningkatkan sistem imuniti terutama golongan yang lemah.

5. Melegakan penyakit yang berkaitan dengan pernafasan ,Cth: Asma, batuk dan bronkitis.

6. Memperbaiki fungsi buah pinggang.

7. Meningkatkan keupayaan seksual.

 

Keistimewaan.

1.  Pemilihan cordyseps yang terhad dan berhati-hati, ia datang dari kawasan yang khusus  iaitu Qing-Hai, Tibet.

2. Tonik yang hangat dan sesuai dengan badan manusia.

 

 

 

 

 

 

"Herba Penawar Jantung"

Ciri-ciri Produk


Selepas bertahun-tahun menjalani aplikasi perubatan klinikal dan penyelidikan saintifik, terbukti "Herba Penawar Jantung" – suatu Ubatan Tradisional Cina moden – mempunyai fungsi mempertahankan lapisan dalaman saluran darah.

Pengambilannya untuk jangka panjang boleh mencegah dan mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan serangan kardiovaskular. Oleh itu, "Herba Penawar Jantung" mempunyai kesan positif dalam pencegahan penyakit dan perlindungan jantung.

Menurut kajian pakar perubatan klinikal, 40.2% pesakit merasai kesan analgesik yang ketara selepas mengambil "Herba Penawar Jantung" dan 48% pesakit merasai kelegaan sakit jantung selepas meletakkan kapsul di bawah lidah selama 3 hingga 8 minit, ia menjadikan jumlah keberkesanan mencapai 88%.

Kajian klinikal juga didapati bahawa kepantasan kesannya setara dengan nitrogliserin. Oleh itu, "Herba Penawar Jantung" dikatakan mempunyai fungsi kecemasan.

Proses penggunaan jangka panjang membuktikan kapsul ini berkesan menghindari penyakit jantung koronari dan jantung. Kini, kumpulan Tasly telah memperkenalkan "Herba Penawar Jantung" di Negara-negara Asia Tenggara dengan penuh yakin.

Ia amat sesuai bagi kebanyakan orang samada mereka yang sihat ataupun dalam keadaan sub-kesihatan dan membawa kegembiraan kepada beribu-ribu orang yang sakit.
 

 

 

 

 

 

6 Fungsi Utama

HERBA PENAWAR JANTUNG

1. Untuk memperbaiki keadaan Penyakit Jantung Koronari 

"Herba Penawar Jantung", bersama-sama dengan ramuan berharga seperti Salvia Miltiorrhiza, Notoginseng dan sebagainya. Ia mempunyai fungsi anti-pengumpalan platelet.

 Selain itu, ia juga berkesan ke atas pengurangan, kolestrol dan trigliserida, pengurangan kepekatan darah, meningkatkan mikro-peredaran, anti-pengoksidaan, penyingkiran radikal bebas, menjaga otot kardiak dan sebagainya.

Fungsi-fungsi tersebut dikoordinat di pelbagai peringkat, menuju ke pelbagai organ sasaran dan berlaku dalam pelbagai sistem. Fungsi utamanya ialah memperbaiki keadaan penyakit jantung koronari.

 Para professional mengesyorkan bahawa golongan dewasa (lelaki >35 tahun dan perempuan >40 tahun  mengambil "Herba Penawar Jantung" secepat mungkin kerana jantung mereka perlu diberi penjagaan yang lebih serius.

2. Melindungi daripada strok

Infarksi otak dikenali sebagai “strok otak”. Ia termasuk pembentukan gumpalan darah beku dan embolisasi. Kejadian strok otak meningkat dengan ketara sejak kebelakangan ini.

Kebanyakkanya berlaku pada golongan muda. Fungsi "Herba Penawar Jantung" ialah untuk memperbaiki peredaran darah denagn menyingkirkan stasis darah.

 Aplikasi klinikal menunjukkan penggunaan Kapsul Danshenplus bersama rawatan lain mempunyai kesan baik ke atas pesakit strok otak.
 

3. Membersihkan saluran darah dan melindungi jantung kedua-mikroperedaran

Mikroperedaran merupakan peredaran darah antara kapilari arteriol dan venul. Tempat ini merupakan tempat yang paling sesuai untuk pertukaran nutrient antara darah denagn sel tisu.

 Dan juga membawa oksigen dan nutrient kepada tisu serta membawa keluar hasilan metabolic. Banyak penyelidikan telah membuktikan bahawa "Herba Penawar Jantung" dapat meningkatkan mikroperedaran badan.

Kajian di Fakuliti Perubatan Universiti Keio, Japan telah menunjukkan bahawa "Herba Penawar Jantung" mempunyai kesan ke atas pelbagai sasaran dalam menyelesaikan masalah mikroperedaran.

4. Merendahkan paras lipid darah (kolestrol) dan mengurangkan plak daripada arterosklerosis

"Herba Penawar Jantung" mempunyai fungsi yang berkesan terhadap pengurangan paras lipid darah terutamanya kolestrol. Sebahagian kajian telah dijalankan ke atas  pesakit arterosklerosis carotid.

 Kumpulan kawalan diberi dos normal aspirin dan kumpulan rawatan diberi "Herba Penawar Jantung", keputusannya adalah seperti berikut :

- Perubahan ketebalan intima-media carotid (IMT): Ketebalan carotid IMT berkurang dalam kumpulan yang dirawat dengan "Herba Penawar Jantung" (P<0.05) manakala tiada perubahan yang signifikan dalam kumpulan kawalan.

- Perubahan rheologi: Kepekatan darah bagi kedua-dua kumpulan juga menurun, tetapi tiada perbezaan yang signifikan di antara kumpulan rawatan dengan kumpulan kawalan yang diperhatikan (P>0.05)

- Perubahan paras lipid darah: Pesakit dalam kedua-dua kumpulan turut mempunyai paras lipid darah yang tinggi. Selepas penggunaan "Herba Penawar Jantung", paras kolestrol dan trogliserida berkurang dangan signifikan. Akan tetapi, tiada perubahan yang diperhatikan dalam kumpulan kawalan.
 

5. Memperbaiki keadaan penyakit mata dan malfungsi ginjal yang berkaitan denagn penyakit kencing manis (diabetes)

Retinopati dan renopati diabetic adalah disebabkan oleh masalah kapilari pesakit diabetes. Kedua-duanya adalah komplikasi saluran darah mikro yang paling umum yang disebabkan oleh diabetes.

"Herba Penawar Jantung" mempunyai kesan terhadap perubahan rheologi darah, anti-ion kalsium, pengurangan paras trigliserida dan kolestrol.

Dengan itu, "Herba Penawar Jantung" amat disarankan kepada pesakit dengan komplikasi diabetes.
 


6. Melindungi sel hati

Tabiat pengambilan alcohol yang berlebihan dan pengambiln makanan yang terlalu berminyak akan mengakibatkan mikro-peredaran hati terhalang dan malfungsi hati.

Pesakit akan mengambil malnutrisi dan diikuti dengan perasaan yang tidak normal seperti rasa tidak selesa di sekeliling hati dan pengurangan selera makan.

Penggunaan "Herba Penawar Jantung" selama 3 bulan akan mengembalikan fungsi hati yang normal dan memulihkan hati yang rosak. Perkara yang lebih penting lagi, pengambilan "Herba Penawar Jantung" sebelum meminum alcohol dapat melambatkan penyerapan alcohol dan justeru itu dapat melindungi sel hati.

 

 

 

 

"Penguat Buah Pinggang."

Ramuan Utama

Cordyceps sinensis

Ciri-ciri produk                                     

  1. Produk yang unik dari Negara China
  2. Sesuai untuk kebanyakan golongan pengguna
  3. Kandungan bahan aktif yang tinggi
  4. Bebas daripada kandungan hormone dan perangsang
  5.  

Kelebihan produk

1.    Melaraskan keseimbangan Yin dan Yang

- Teori Perubatan Tradisional Cina mengenai pengawalaturan   

    keseluruhan badan

Dalam Perubatan Tradisional Cina, tubuh manusia dianggap sebagai suatu entity biologi keseluruhan, di mana Yin dan Yang merupakan faktor utama pelarasan fungsi-fungsi metabolisme dan fisiologi badan.

Ying dan Yang saling meningkat dan saling mengawalatur demi mengekalkan keseimbangan dinamik relative sendiri, ini merupakan syarat asas untuk semua aktiviti normal dalam kehidupan.

Apabila Yin dan Yang seimbang maka badan akan berada dalam keadaan sihat.

2.    Pengawalaturan dwi-arah

Kebanyakkan herba perubatan cina bersifat lembut dan bertindak ke atas sasaran berganda, ia berupaya menjalankan pelarasan dwi-arah dalam banyak aspek.

 “Pelarasan” ini adalah suatu ciri khas Perubatan Tradisional Cina, ia juga suatu kelebihan.

 Cordyceps merupakan satu daripada herba pengawalaturan dwi-arah tersebut, di mana ia mengkhasiati Yin dan menguatkan Yang;

Ia berkesan keatas tekanan darah tinggi dan juga tekanan darah rendah;

 Ia menolong merawat diabetes dengan merendahkan gula dalam darah dan pada masa yang sama membaiki keadaan hipoglisemia untuk mengembalikan tenaga kepada badan.

 Ia boleh meningkatkan fungsi sistem imun dan jua boleh mengurangkan fungsi imunosit tertentu.

 

Aplikasi yang bersesuaian

  1. Kepada mereka yang mempunyai keimunan yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih.

  2. Sesuai untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan berbadan lemah.

  3. Mereka yang menghidap penyakit ketidakfungsian pulmonary seperti asma , bronchitis kronik, emfisema dan rhinitis kronik.

  4. Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik; atau kegagalan  fungsi renal, sakit belakang, proteinuria dsb.

  5. Pesakit tekanan darah tinggi atau tekanan  darah rendah.

  6. Mereka yang bermasalah dengan ketidakfungsian seksual, kemandulan, mati pucuk dan keluaran mani nocturnal.

 

4 Fungsi Utama

 1.    Memperbaiki fungsi sistem pernafasan

Dalam Perubatan Traditional Cina, Cordyceps dikatakan boleh membaiki keadaan paru-paru, merawat asma, menghentikan batuk dan menyingkirkan kahak; ia digunakan untuk merawat batuk kokol dan asma yang disebabkan oleh kelemahan paru-paru dan/atau ginjal.

Kajian moden menunjukkan bahawa Cordyceps berfungsi dengan ketara dalam meningkatkan perembesan epinefrin, mengembangkan bronkus, menghentikan asma, menolong mengeluarkan kahak, dsb.

 Ia juga berfungsi sebagai rawatan sampingan untuk penyakit ko-pulmonal dan kegagalan pernafasan.

 

2.    Meningkatkan fungsi ginjal

Menurut Perubatan Tradisional Cina, Cordyceps mempunyai kaitan dengan kesihatan ginjal, ia meningkatkan fungsi renal dan membaiki poten lelaki, ia boleh merawat kelemahan ginjal, sakit belakang, dsb.

Kajian moden mendapati bahawa Cordyceps membawa kesanbaik baik dalam rawatan kegagalan renal secara mendadak. Dalam rawatan kegagalan renal kronik, ia mengurangkan protein air kencing, kreatinin, serum dan nitrogen air kencing.

 

3.    Meningkatkan fungsi seksual

Cordyceps boleh membaiki poten lelaki dan menmggalakan perembesan air mani. Ia lembut dan tidak bersifat panas, sesuai untuk merawat kekurang renal, sakit belakang bahagian bawah, mati pucuk, keluaran mani noktunal, ketidakfungsian seksual, kemandulan, dsb.

 

4.    Mengawalatur fungsi keimunan dan meningkatkan kebolehan melawan penyakit

Cordyceps mengawalatur sistem imun secara dwi-arah, fungsi utamanya ialah meningkatkan imuniti; tetapi ia juga mempunyai kesan penekanan ke atas penyakit autoimuniti.

Melalui pelarasan dwi-arah, kebolehan badan melawan penyakit dipertingkatkan.

 Perubatan Tradisioanl Cina percaya bahawa Cordyceps bertindak sabagai suatu tonik untuk kesihatan yang kurang baik, ia berkesan dalam menguatkan badan pesakit yang sedang pulih, merawat peluh semasa sejuk, terasa sejuk dan gejala-gejala lain.

Oleh itu, Cordyceps boleh digunakan untuk melawan keletihan, ia juga meningkatkan ketahanan fizikal badan dan memberikan perlindungan.

 

 

 
 

Ramuan Utama

Yis Beras Merah (monascus Purpureus) dan Hawthorn

 

 

Ciri-ciri Produk

Yis merah atau dikenali sebagai "Hong Qu", merupakan Ubat Tradisional Cina yang diperbuat daripada beras. Bahan tersebut telah lama digunakan di China sebagai makanan tambahan untuk merawat penyakit selama lebih 1000 tahun dahulu.

 

       Ciri-ciri istimewa produk ini termasuklah teknik pembuatan yang unik, prosedur pembuatan yang menepati piawai, kawalan kualiti yang dijaga dan bahan aktif yang terbaik. Tasly Monascus adalah dipercayai dan selamat digunakan serta harganya amat berpatutan.

 

Aplikasi yang Bersesuaian

1. Seseorang yang mempunyai paras lipid atau kelikatang darah yang tinggi.

2. Seseorang yang berisiko tinggi menghidap arteriosklerosis

3. Seseorang yang ingin mencegah daripada arteriosklerosis

4. Seseorang yang menghidap penyakit yang berkaitan dengan arteriosklerosis seperti strok dan penyakit Jantung Koronari (CHD)

 

4 Fungsi Utama

  1. Merendahkan lipid darah dengan cepat dan berkesan

  2. Membantu melawan pembentukan plak

  3. Mencegah daripada hiperlipidemia (kehadiran paras lipid yang tinggi di dalam darah)

  4. Berkesan mencegah dan melegakan penyakit jantung koronari, arteriosklerosis dan strok

 

Lebih kurang 4-6 minggu selepas produk ini diambil, simptom-simptom penyakit kardio-serebrovaskular seperti terasa tekanan pada dada, sakit dada, pening kepala, kesukaran bernafas, perut mengembung, badan terasa letih, rasa kebas pada badan, tangan dan kaki, dan sebagainya. Ia dengan ketara boleh berubah.

 

3 Mekanisme Monascus

 

1.Mekanisme pengurangan kolestrol endogen

     Lovastin secara semulajadi terkandung dalam Tasly Monascus, boleh merencatkan HMG-CoA reduktase bagi mencegah sintesis kolestrol endogen. Kolestrol endogen ialah kolestrol yang terbentuk di dalam badan dan bukannya datang daripada makanan. Manakala kolestrol eksogen ialah kolestrol yang masuk ke badan melalui makanan.

2. Mekanisme pengurangan kolestrol eksogen

      Ergosterin akan bertanding dengan kolestrol dan mengganggu penyerapan kolestrol ke dalam badan kerana struktur kimia ergosterin menerupai struktur kolestrol.

 

3. Mekanisme pengurangan trigliserida

    Asid linoleik sangat bermanfaat kepad amereka yang menghidap hipertrigliseridemia (paras trigliserida yang tinggi di dalam darah). Asidlinoleik ialah sejenis asid lemak politaktepu dari keluarga asid lemak Omega 6. Ia merupakan prekursor untuk hormon seperti prostaglandin.

      Prostaglandin ialah bahan yang didapati dalam sel-sel badan. Asid linoleik ialah asid lemak perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita, oleh itu ia harus diambil melalui pemakanan.

 

Cara Pemakanan

1 kapsul pagi

1 kapsul petang

(diambil sebelum makan semasa perut kosong)

 

 

 

 

 

 

 

Untuk mendapat maklumat lanjut sila klik  di bawah.

Produk:

http://pembersihsalurdarahdanshen.com/produk.htm

 

Testimoni

http://www.pembersihsalurdarahdanshen.com/testimoni.htm

 

Cara Bayaran

http://www.pembersihsalurdarahdanshen.com/bayaran.html

 

Dari

 

Shapiee abd  karim

 

 

danshenplus@yahoo.com

 

 

019-2095164

 

 


 

 

 

Harga  Set Ahli

 

 

 

"Herba Penawar Jantung"(HPJ) , "Penguat Buah Pinggang" (PBP), "Penghapus Kolestrol ( PK)"


 

     +    +

              (HPJ)                                 (PBP)                   (PSD) 

 

 

Belian Online Sahaja!

 

 

 

RM*376.00 sahaja

 

 

RM 10.00 (kos penghantaran)

 

 

RM *442.00 (harga bukan ahli)

RM 10.00 (kos penghantaran)

 

 

(* Harga Termasuk GST 6%)

 

 

 

 (Tawaran Hanya Pada Iklan Ini Sahaja)

 

 

 

 

 

Mudah, Murah, Sah & Selamat!

 

Order Sekarang

 

Cepat! Cepat! Cepat!

Harga Promosi Ini Akan Berubah Bila-Bila Masa...

 

Tempah Sekarang

Murah & Mudah Belian Di Internet!

 

 

 

 

 

 

24-JAM tempahan diterima!

Senangnya Membeli Di Internet...

Jimat Masa, Jimat Kos, Jimat Tenaga!

 


 

 

Cara Bayaran

Mudah, Cepat & Selamat!

 

 

 

 

Cara  Pembayaran Tunai

 

 

Langkah 1

 

Buat bayaran ke salah satu  bank dibawah:
 


 


 

Nombor akaun Maybank: 012026114426

Nama: Sinar Tax And Management Services
 

 

 

 


 

Nombor akaun Public Bank:  4411236704

Nama: Shapiee Bin Abd Karim

 

 

 

 


 

Nombor akaun Bank Islam: 12092020111862

Nama: Arpah Bt Omar

 

 

 

 

Nombor akaun Bank: 56 202 160 5315

 

Nama : Kop . Keluarga Abdul Karim Selangor Bhd.

 

 

 

 

Langkah 2:

 

Hantarkan butiran-butiran dibawah melalui SMS atau email .

 
- Nama bank , masa , jumlah bayaran dan tarikh transaksi dibuat
- Nama Penuh anda
- Alamat Penuh anda

- No. Telefon anda

 

No Telefon     : 017-6531512 (Arpah) 019-2095164 (Shapiee)

Email             : danshenplus@yahoo.com

 

Atau anda boleh faxkan Slip bank ke No. 03-87346062 

bersama butiran diri anda.

 

Jika anda tinggal di kawasan yang berdekatan anda boleh hubungi kami  atau datang ke alamat seperti dibawah:

 

Era Cekap Enterprise

No. 14A Tkt 1, Jalan Tun Abd Aziz

43000 Kajang, Selangor

Tel : 03-87365309 / 03-87371164

H/P : 017-6531512 / 019-2095164

 

Penghantaran akan dilakukan melalui POS LAJU. Selalunya sampai dalam masa SEHARI - TIGA Hari bekerja.


 

 

Cepat, Dijamin Sampai & Selamat!

 

 

Yang Benar

 

 


 

 

.........................................................................
 Perunding Kesihatan.
( shapieeabdkarim (at)hotmail.com)
(arpah-- eracekap(at)yahoo.com.
 

 

 


P.S:  Wakil Jualan  Di Perlukan Segera.

        Oleh kerana sambutan yang sungguh menggalakkan, Kami pelawa anda untuk menjadi wakil jualan kami.Sila e-mail kepada danshenplus@yahoo.com atau Tel: 019 -2095164 (Shapiee) atau 017-6531512 (Arpah) atau pejabat kami 03-87365309 untuk mendapatkan keterangan lanjut. 

 

 

 

P.PS Anda tidak akan jumpa Danshen Plus ini dimana-mana melainkan melalui laman web ini sahaja. Oleh itu usah bazirkan masa anda mencari disetiap kedai atau farmasi .

P.PS: Tawaran penjimatan dan tawaran "sale letter " ini terhad dan sah untuk pembelian disini sahaja. Tiada  jaminan harga  ini akan kekal walaupun esok pagi.

 

 

 

 

 

 

 

Kembali ke Muka Utama